news-background
news-background

«دنیل ردکلیف» فاش کرد دیدن کدام یک از ستارگان بزرگ «هری پاتر» او را شگفت‌زده کرده

«دنیل ردکلیف» از ستارگانی گفته که در طول سالیان گذشته با آن‌ها همکاری کرده است.

 

«دنیل ردکلیف» بازیگر ۳۲ ساله فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) که فصل سوم سریال «معجزه‌گران» (Miracle Workers) را در شبکه تی‌بی‌اس دارد، در مصاحبه با «استیون کولبر» (The Late Show with Stephen Colbert) از برخورد با ستارگان فیلم‌های «هری پاتر» از جمله «مگی اسمیت»، «آلن ریکمن» و «کنت برانا» گفته است.

ردکلیف می‌گوید:‌ «در آن دوران برخورد با هیچ‌یک از آن افراد شناخته‌شده من را تحت تأثیر قرار نداد. اولین شخصی که به یاد می‌آورم من را ذوق‌زده کرد «گری اولدمن» بود. چون در سنی بودم که می‌دانستم او چه کسی است و چه آثاری در کارنامه دارد و نیز در مورد بازیگری جدی‌تر شده بودم.»

اولدمن اولین بار در فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان» (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban) به این چندگانه ملحق شده بود. آن فیلم در سال ۲۰۰۴ وقتی ردکلیف ۱۵ ساله بود اکران شد. ردکلیف اضافه می‌کند: «بنابراین بله، تا پیش از آن وقتی ۹ ساله باشی دشوار است که تحت تأثیر نام آن‌ها قرار بگیری.»

مارس گذشته گزارش شد که ردکلیف در فیلم رمانتیک و کمدی «شهر گمشده دی» (The Lost City of D) پارامونت با «سندرا بولاک» و «چنینگ تیتوم» که به‌تازگی به «شهر گمشده»‌ تغییر نام پیدا کرده همبازی خواهد بود. ردکلیف پس از پایان «هری پاتر» بیشتر در آثار بزرگسالانه‌تر نقش‌آفرینی کرده است. او اخیراً در فیلم «دست به اسلحه» (Guns Akimbo) دیده شده است.

ردکلیف یکسال قبل در مصاحبه با رادیوی بی‌بی‌سی ۴ گفت که بلاتکلیفی به وجود آمده پس از پایان «هری پاتر» نقشی خطرناک در اعتیادش به الکل ایفا کرده است:‌ «اگر بیرون می‌رفتم و اگر مست می‌کردم، ناگهان متوجه می‌شدم که من فقط یک جوان مست نیستم من «هری پاتر» بودم که در یک بار مست کرده.» ردکلیف اضافه می‌کند که نقش او در فیلم سوژه‌ی خنده‌ی مردم شده: «این نقش ذاتاً از نظر مردم مضحک است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید