news-background
news-background

اولین تصویر از «دنیس کوید» در نقش «رونالد ریگان»؛ «میشل فایفر» نقش بانوی اول سابق «بتی فورد» را بازی می‌کند

 

اولین تصویر از «دنیس کوید» در نقش «رونالد ریگان» (Reagan) چهلمین رئیس جمهور آمریکا منتشر شد. کوید در فیلمی تحت عنوان «ریگان» به کارگردانی «شان مک‌نامارا» این نقش را بازی می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کوید ۶۶ ساله به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «درک نمی‌کنم که چرا نقش «رونالد ریگان» را به من پیشنهاد کردند، علتش را متوجه نمی‌شوم. او را به‌شدت تحسین می‌کنم، بنابراین وقتی این نقش به من پیشنهاد شد باید رعب و وحشتی درونم احساس کردم. این معمولاً نشانه‌ی این است که باید نقش را پذیرفت، زیرا چالش‌برانگیز است.»

«شان مک‌نامارا» فیلم «ریگان» را از کتابی نوشته‌ی «پل کنگور» اقتباس کرده است. در این فیلم بیوگرافیکال نقش ریگان در «صنف بازیگران» و مبارزه‌ی او علیه کمونیسم در صنعت فیلمسازی به تصویر کشیده خواهد شد.

مک‌نامارا می‌گوید:‌ «چالش این بود که تحقیقاتی انجام دهم و بفهمم که چگونه باید کاری کرد فیلم درست به نظر برسد نه خام‌دستانه.» او برای رسیدن به این هدف با سازندگان «نابغه» فیلم «ایرلندی» (The Irishman) رو می‌کند که از تکنولوژی کاهش سن بازیگران استفاده کرده بودند.

«مارک جوزف» تهیه‌کننده‌ی فیلم می‌گوید: «کوید [بدون جلوه‌های ویژه هم] به ریگان شباهت دارد، و لبخند و آن خوش‌بینی او را دارد، آن چیزهایی که نمی‌توان با گریم و موی مصنوعی به آن دست پیدا کرد. راستش را بخواهید اگر به من می‌گفتند که هر بازیگری در هالیوود را که بخواهی می‌توانی انتخاب کنی، باز هم دنیس کوید را انتخاب می‌کردم.»

این تهیه‌کننده اضافه می‌کند که فیلم قرار نیست حامی حزبی باشد: «فیلم به گونه‌ای ساخته شده که نگوید دمکرات‌ها خوبند یا جمهوری‌خواهان بدند یا به عکس. بیشتر در مورد این است: در دنیا حکومت‌های تمامیت‌خواه وجود داشتند و آمریکایی‌ها به از بین رفتنشان کمک کردند. امیدوارم فیلمی باشد که نه تفرقه بلکه اتحاد ایجاد کند.»

«میشل فایفر» بازیگر ۶۲ ساله نیز به سریالی تحت عنوان «بانوی اول» (The First Lady) شبکه‌ی شوتایم پیوسته و در کنار «وایولا دیویس» قرار است نقش «بتی فورد» همسر «جرالد فورد» سی و هشتمین رئیس جمهور ایالات متحده را بازی کند.

کارگردانی این سریال به «سوزان بی‌یر» سپرده شده که اخیراً مینی‌سریال «درماندگی» (The Undoing) شبکه‌ی HBO و پیش از آن «قفس پرنده» (Bird Box) نت‌فلیکس را ساخته است. تاریخ پخش «بانوی اول» از شوتایم هنوز مشخص نیست.

پیش‌تر گزارش شده بود که «وایولا دیویس» در این سریال نقش «میشل اوباما» را بازی می‌کند. «بانوی اول» عنوان تلویزیونی فایفر پس از «جادوگر دروغ‌ها» (The Wizard of Lies) است که در سال ۲۰۱۷ پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید