news-background
news-background

سازندگان Spider-Verse می‌گویند دنباله فیلم باعث می‌شود قسمت اول «قدیمی» به نظر برسد؛ دو پروژه جدید «فیل لرد» و «کریس میلر» معرفی شد

«کریس میلر» تهیه‌کننده‌ی «مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (دانلود فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse با لینک مستقیم) به هواداران می‌گوید دنباله‌ی فیلم از هم اکنون او را شگفت‌زده کرده است. تولید این دنباله از ماه ژوئن آغاز شده و میلر چهارشنبه ۱ ژوئیه در صفحه‌ی توئیترش از پیشرفت پروژه نوشت:‌ «پیشرفت تکنیک‌های هنری جدید و انقلابی برای قسمت بعدی «دنیای عنکبوتی» از هم اکنون مرا شگفت‌زده کرده. باعث می‌شود که قسمت اول قدیمی به نظر برسد.»

میلر در قسمت اول انیمیشن به همکار همکار همیشگی‌اش «فیل لرد» به عنوان تهیه‌کننده مشارکت کرد. این فیلم در سال ۲۰۱۸ اسکار بهترین انیمیشن بلند را تصاحب کرد. داستان فیلم در مورد نوجوانی به نام «مایلز مورالس» بود که به مرد عنکبوتی تبدیل می‌شد، در حالی که دنباله بر روی رابطه‌ی این شخصیت با «گوئن استیسی» با صداپیشگی «هیلی استاینفلد» که یک زن عنکبوتی از بُعدی دیگر است تمرکز خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

ماه گذشته «نیک کاندو» انیماتور ارشد فیلم با به اشتراک گذاشتن یک ویدیوی انیمیشن ۱۰ ثانیه‌ای آغاز فرایند تولید را تأیید کرد و وعده داد که دنباله در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

پنجشنبه ۲ ژوئیه گزارش شد که سریال کمدی انیمیشن «بدل دبیرستانی» (دانلود سریال Clone High با لینک مستقیم) شبکه‌ی MTV بازسازی خواهد شد. «کریس میلر» و «فیل لرد» این سریال را اوایل دهه‌ی ۲۰۰۰ خلق کرده بودند و در قالب تنها ۱۳ اپیزود روی ایر بردند. این عنوان به لطف طنز و داستان منحصر به فردی که داشت هواداران زیادی را در سال‌های بعد به خود جذب کرد. در «بدل دبیرستانی» بدل شخصیت‌های تاریخی از جمله «ایبراهام لینکلن»، «ژان دارک»، «جان اف. کندی» و دیگران دوباره به دبیرستان فرستاده و با چالش‌های یک نوجوان معمولی مواجه می‌شوند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

لرد و میلر بازسازی این انیمیشن را با همکاری «بیل لارنس» در استودیوی ام‌تی‌وی می‌سازند اما هنوز مشخص نیست که از چه شبکه‌ای روی ایر خواهد رفت. این گزارش در حالی منتشر شد که استودیو ام‌تی‌وی اعلام کرد با همکاری «مایک جاج» دو فصل جدید برای انیمیشن «بیویس و بات-هد» (دانلود انیمیشن Beavis and Butt-Head با لینک مستقیم) به تولید می‌رساند.

میلر و لرد از پرکارترین فیلمسازان حال حاضر هالیوود به شمار می‌روند. این دو خود را برای فیلم بلند بعدی خود که یک عنوان فضایی با بازی «رایان گاسلینگ» است و بر اساس رمان «اندی ویر» نویسنده‌ی «مریخی» (The Martian) ساخته می‌شود آماده می‌کنند. علاوه بر این، هفته‌ی گذشته گزارش شد که آن‌ها برای اپل تی‌وی+ سریال لایو-اکشن «افترپارتی» (The Afterparty) را نیز می‌سازند. میلر نویسنده و شورانر این سریال خواهد بود که یک معمای قتل پس از یک ضیافت دیدار مجدد دانش‌آموزان دبیرستانی توصیف شده است. هر یک از هشت اپیزود این سریال از زاویه‌ی دید یک شخصیت روایت و با فرمت بصری منحصر به فرد روایت خواهد شد. «افترپارتی» بزرگ‌ترین پروژه‌ی لرد و میلر است که به موجب قرارداد پنج‌ ساله‌ی آن‌ها با سونی پیکچرز تله‌ویژن ساخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید