news-background
news-background

دنباله Nobody در دست ساخت است

فیلم اکشن «هیچ‌کس» (Nobody) که «باب اودنکرک» را در نقش شخصیتی انتقام‌جو نشان داد، ممکن است با یک دنباله بازگردد. این دنباله احتمالی هنوز چراغ سبز دریافت نکرده، اما «درک کولستاد» نویسنده فیلم در حال کار بر روی فیلمنامه است. «ایلیا نیشولر» کارگردان «هیچ‌کس» نیز می‌گوید این فیلمنامه توجه بیشتری به «کانی نیلسن» در نقش همسر اودنکرک خواهد کرد.

قسمت اول «هیچ‌کس» که با بودجه ۱۶ میلیون دلاری ساخته شد ۶۱.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم همچون «جان ویک» (John Wick) که توسط کولستاد خلق شد، پتانسیل جهان‌سازی و دنباله‌های بیشتر را دارد و به نظر می‌رسد که این اتفاق خواهد افتاد.

نیشولر در مصاحبه با «جابلو» تأیید کرده است که نگارش فیلمنامه دنباله‌ای برای «هیچ‌کس» آغاز شده است. او می‌گوید: «در این دنیا داستان‌های بسیاری برای روایت وجود دارند. می‌دانم که [درک کولستاد] کار بر روی دنباله را شروع کرده است.» نیشولر اضافه می‌کند که با این حال هنوز برای تولید این دنباله چراغ سبزی نشان داده نشده است.

اودنکرک در «هیچ‌کس» نقش شخصیتی به نام «هاچ منسل» را بازی کرد که در حاشیه شهر زندگی آرامی را می‌گذراند اما رازی بزرگ در سینه داشت: او در گذشته برای دولت آدمکشی می‌کرده. یک سرقت غریزه خشونت‌طلبی کهنه هاچ را برمی‌انگیزد و او را در مقابل گانگسترهای روس قرار می‌دهد.

نیشولر در مصاحبه با «۳۰نما» گفته بود که چرا شخصیت‌های منفی فیلم را از کره‌ای به روس تغییر داده است: «برای اینکه فیلم‌های آمریکایی زیاد روس‌ها را به عنوان شخصیت‌های بد به تصویر می‌کشند ولی این تصویرشان دقیق نیست. من نمی‌خواستم در حق سینمای کره جنوبی اجحاف کنم و وقتی با فرهنگ‌شان آشنایی چندانی ندارم، آن‌ها را در فیلمم به تصویر بکشم. برای همین تصمیم گرفتیم که به جای آن‌ها شخصیت‌ها را روسی کنیم. چون خودم اصالتاً روسی هستم و می‌توانم دقیق‌تر به تصویرشان بکشم و این باعث می‌شود فیلم نهایی جالب‌تر و بیشتر نزدیک به واقعیت باشد. برای همین از بازیگران برجسته روسی برای آن نقش‌ها استفاده کردیم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید