news-background
news-background

دنباله Knives Out با بازیگران جدید ساخته خواهد شد

اینکه دنباله‌ی «چاقوکشی» (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم) چگونه اثری خواهد شد هنوز معلوم نیست، اما به نظر می‌رسد که در قسمت دوم فیلم معمایی «رایان جانسون» تنها شخصیت «بنوا بلانک» با بازی «دنیل کرگ» بازخواهد گشت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جانسون به تازگی در مصاحبه با «آنتونیو کمپوس» کارگردان «همیشه شیطان» (The Devil All The Time) برای مجله‌ی «اینترویو»، جانسون از برنامه‌های خود برای دنباله‌ی «چاقوکشی» گفت. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

جانسون می‌گوید: «تجربه‌ی به‌شدت پیچیده‌ و ناخوشایندی است، زیرا ایده‌ی قسمت اول را ۱۰ سال در ذهن پروراندنم. اما در این قسمت، از صفر شروع می‌کنم. در واقع دنباله‌ای برای «چاقوکشی» نیست. باید عنوان دیگری برایش انتخاب کنم، بنابراین می‌توانم از این پس آن را دنباله‌ی «چاقوکشی» ننامم. زیرا تنها «دنیل کرگ» در همان نقش کارآگاه باقی است اما بازیگران دیگر به کلی جدیدند.»

از داستان دنباله جزئیات فاش نشده اما به نظر می‌رسد که شخصیت‌های «کریس اوانز» یا «آنا دی‌آرماس» بازنخواهند گشت، هرچند که شخصیت «مارتا» با بازی دی‌آرماس پتانسیل تبدیل شدن به دستیار بنوا را داشت.

در نظرسنجی اخیر «دیکاسینگ‌فیلم» در توئیتر برای انتخاب هیجان‌انگیزترین دنباله‌های در حال توسعه، «چاقوکشی ۲» با وجود عناوینی چون «دکتر استرنج ۲»، «گودزیلا در برابر کونگ»، و «مرد عنکبوتی ۳» در رتبه‌ی اول قرار گرفت. «چاقوکشی» که با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، نوامبر سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و بیش از ۳۰۹ میلیون دلاری در سراسر دنیا فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید