news-background
news-background

دنباله Boss Baby به سپتامبر ۲۰۲۱ موکول شد

استودیوی یونیورسال و دریم‌ورکس در تقویم اکران فیلم‌هایشان در سال ۲۰۲۱ تغییراتی به وجود آوردند. بر این اساس دنباله‌ی انیمیشن «بچه رئیس: تجارت خانوادگی» (The Boss Baby: Family Business) از ماه مارس به سپتامبر موکول شده است. در تاریخ ۱۷ سپتامبر که به این دنباله اختصاص پیدا کرده پیش‌تر قرار بود «آدم بدها» (The Bad Guys) اکران شود، اما این فیلم تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بچه رئیس ۲» باید ۲۶ مارس ۲۰۲۱ اکران می‌شد اما پاندمی ویروس کرونا اکران فیلم‌ها تا آینده‌ی نزدیک را تحت تأثیر قرار داده است. در حال حاضر تنها ۶۰ درصد سینماهای آمریکا و کانادا بازگشایی شده‌اند و در این میان بازارهای کلیدی لس‌آنجلس و نیویورک هنوز بسته‌اند.

«تام مک‌گراث» برای کارگردانی دنباله‌ی «بچه رئیس» بازگشته است. قسمت اول ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و نامزد اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. «الک بالدوین» هم برای صداپیشگی در دنباله‌ای که در آن برادران تمپلتون به بزرگسالی رسیده‌اند بازمی‌گردد.

«آدم بد‌ها» اولین فیلم بلند «پی‌یر پریفل» در مقام کارگردان است و از کتاب‌هایی نوشته‌ی «آرون بلابی» اقتباس خواهد شد. داستان فیلم در مورد پنج مرد شرور به نام‌های «آقای گرگ»، «آقای مار»، «آقای پیرانا»، «آقای کوسه» و «آقای رطیل» است که سعی می‌کنند دشوارترین کارشان را انجام دهند: خوب بودن. «ایتان کوئن» (Get Hard) یکی از نویسندگان این فیلم است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید