news-background
news-background

دنباله‌ی Band of Brothers اسپیلبرگ از Apple TV+ پخش می‌شود

سومین مجموعه از مینی‌سریال‌های «استیون اسپیلبرگ» در مورد جنگ جهانی دوم پس از «اقیانوس آرام» و «جوخه‌ی برادران»، اولین سریالی خواهد بود که توسط اپل تولید می‌شود.

نزدیک به یک ماه پیش از آغاز به کار شبکه‌ی «اپل تی‌وی+»، هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد که اولین سریالی که تماماً توسط استودیوهای اپل تولید می‌شود، مینی‌سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) خواهد بود که سومین مجموعه از مینی‌سریال‌های جنگی «استیون اسپیلبرگ» پس از «اقیانوس آرام» (The Pacific) و «جوخه‌ی برادران» (Band of Brothers) به شمار می‌آید.

«اربابان آسمان» از کتابی غیرداستانی به همین نام به قلم «دونالد ال. میلر» اقتباس شده و در ۹ اپیزود داستان اعضای «نیروی هوایی هشتاد» را روایت می‌کند که بر اقامت‌گاه هیتلر را به آتش کشیدند. «استیون اسپیلبرگ» همانند «اقیانوس آرام» و «جوخه‌ی برادران» تهیه‌کننده‌ی اجرایی این مینی‌سریال خواهد بود که مانند دو مجموعه‌ی قبل قرار بود در شبکه‌ی HBO پخش شود. این شبکه‌ی کابلی اوایل سال ۲۰۱۳ و چند سال پس از موفقیت «اقیانوس آرام» مراحل توسعه‌ی سریال را آغاز کرد. «اقیانوس آرام» برنده‌ی هشت امی و «جوخه‌ی برادران» شش امی را به خانه برده است.

«اربابان آسمان» دومین پروژه‌ی اسپیلبرگ در اپل تی‌وی+ پس از «داستان‌های شگفت‌انگیز» (Amazing Stories) و نیز سومین پروژه‌ی بین‌المللی شبکه در کنار «شانتارام» و «پاچینکو» خواهد بود.

تولید این پروژه یک روز پس از قرارداد «آلفونسو کوارون» کارگردان برنده‌ی اسکار «رما» با شبکه‌ی اپل تی‌وی+ اعلام می‌شود. کوارون که با کمپانی فیلمسازی خود چندین پروژه‌های تلویزیونی برای شبکه به تولید می‌رساند، سال گذشته با «رما» برنده‌ی اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری شد. او اسکار بهترین تدوین و بهترین کارگردانی را با «جاذبه» (Gravity) هم به دست آورده بود.

اپل تی‌وی+ با امضای قرارداد با فیلمسازان بزرگ خود را آماده‌ی رقابت با نت‌فلیکس، آمازون، دیزنی+، اچ‌بی‌او مکس و سایر شبکه‌های اینترنتی می‌کند. «برنامه‌ی صبحگاهی» با بازی «ریز ویترسپون» و «جنیفر انیستون» و «استیو کارل»، سریال «دیدن» با بازی «جیسون موموآ» و «دیکینسون» با بازی «هیلی استاینفلد» در نقش «امیلی دیکینسون» شاعر آمریکایی، از جمله سریال‌های شبکه‌ی اپل تی‌وی+ در ابتدای راه خواهند بود. این شبکه از ۱ نوامبر (۱۰ آبان ماه) راه اندازی می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۲۵

هرچی شرکت‌های بزرگ بیشتر روی فیلم و سریال سرمایه‌گذاری کنن ما هم بیشتر خوشحال می‍شیم! :)

نمایش اسپویل