news-background
news-background

«دمی مور» و همسر سابقش «بروس ویلیس» به همراه فرزندانشان با هم در قرنطینه خانگی هستند

«بروس ویلیس» ۶۵ ساله و همسر سابقش «دمی مور» ۵۷ ساله به همراه سه دخترشان «رومر»، «اسکات» و «تالولا» دوران قرنطینه را سر می‌کنند. این زوج در سال ۲۰۰۰ از هم جدا شدند اما رابطه دوستانه‌ای با هم دارند. به گزارش منبعی نزدیک به مور، پس از ۱۳ سال ازدواج عجیب نیست که بروس و دمی با هم وقت می‌گذرانند.

دمی و بروس سال‌هاست دوستان صمیمی هستند. آن‌ها رابطه نزدیکی دارند.

خانواده ویلیس مور که در این شرایط با هم هستند کارهای خود از جمله یک کنسرت خانوادگی به نوازندگی «اسکات»، تراشیدن موی سر تالولا توسط بروس و عکسی از خانواده با پیژامه‌های ست را در شبکه‌های اجتماعی نیز با طرفدارانشان به اشتراک می‌گذارند.

ویلیس در سال ۲۰۰۹ با مدل ۴۳ ساله «اما همینگ» ازدواج کرد و ثمره‌ این ازدواج دو دختر به نام‌های «میبل» و «اولین» است. همینگ به همراه دو دخترش در لس‌آنجلس قرنطینه را می‌گذراند. علیرغم این فاصله، به گفته یکی از دوستان خانواده همه چیز بین ویلیس و همینگ خوب است.

دمی و اما رابطه نزدیکی دارند و به خوبی با هم کنار می‌آیند. آن‌ها مانند یک خانواده بزرگ هستند. اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد. اما نیاز داشت که با دخترانش در لس‌آنجلس بماند.

مور در کتاب خاطراتش «درون و بیرون» (Inside Out) درباره اهمیت نزدیکی خانواده پس از طلاق نوشت:

من فکر می‌کنم که در ابتدا بروس نگران بود که من عصبانیت و ناراحتی‌ام را از طلاق با به هم زدن رابطه او با بچه‌ها خالی می‌کنم اما هیچ یک از ما این کار را نکردیم. ما توانستیم با جا به جایی مرکز رابطه پس از طلاق، خانواده خود را به جایی مناسب و پر از عشق برای بچه‌ها تبدیل کنیم تا هر دو پدر و مادر خود را علیرغم جدایی داشته باشند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶

اخی دلی تازە کردە (بە یاد قدیما) :d از وقتی ویروس اومد دستش بە ... نمیرسە دیگە برگشتە خونە :) (فقد برای شوقی)

نمایش اسپویل