news-background
news-background

دلایل کنسل شدن سریال مامور کارتر(Agent Carter)

مارول در سینما چیزی کم ندارد و فیلمهایش میلیونها دلار فروش داشته، اما این قضیه در تلویزیون کمی متفاوت است. سریال مامور کارتر، درباره جاسوسی با بازی هایلی اتول(Hayley Atwell) در جنگ جهانی دوم که با کاپیتان آمریکا در ارتباط بود، میباشد. این سریال بعد از پخش دو فصل کوتاه درسالهای 2015 و 2016 توسط شبکه ABC، کنسل شد.

حال مشکلات این سریال چه بود؟

هایلی اتول به پروژه ای دیگر اضافه شد

agent-carter (3)

در اواسط فصل دوم، هایلی اتول برای نقشی، در سریال عقیده(Conviction)، اضافه شد. از آنجایی که سریال مامور کارتر فصلی کوتاه داشت، network brass به اتول گفت که میتواند در هردو سریال ایفای نقش کند. اما به یک باره سریال عقیده در می 2016 شروع به فیلمبرداری کرد؛ یعنی در همان زمانی که بینندگانِ مامور کارتر، کمتر و کمتر میشدند.

این سریال، بخشی از شکست شبکه در زمان بندی بود

agent-carter (1)

رییس بخش سرگرمی شبکه ABC، پاول لی، یک استراتژی منحصر بفرد، از گرفتن بازدید در اواسط فصل و اختصاص این زمان برای سریالهای جدید داشت. سریالهایی فانتزی از قبیل Galavant stood، روزی روزگاری(Once Upon a Time) و اسپین آف اَش یعنی روزی روزگاری در سرزمین عجایب(Once Upon a Time In Wonderland).

اتفاقی که در زمان استراحت سریال ماموران شیلد در اواسط فصل افتاد، برای مامور کارتر نیز تکرار شد. اما جانشینِ لی، چنینگ دانگی، اعلام کرد، ایده ای که برای سریال پل(Bridge) بکار بردند را، دوباره تکرار نمیکند. این به این معنی است که شبکه دیگر نیازی به سریال مامور کارتر ندارد و فقط زمان وقفه ماموران شیلد را محدود میکند.

بینندگان کافی برای این سریال وجود نداشت

agent-carter (2)

تحسین منتقدین، دربرابر رتبه های بد و بینندگانِ کمِ سریال، مهم به نظر نمیامد. قسمت برتر سریال در سال 2015 حدود 6.9 میلیون تماشاگر داشت و این سریال را جزو 30 سریال برتر در آن سال کرد ولی این رتبه در فصل دوم به 96 رسید و بینندگان آن به 2 میلیون نفر کاهش یافتند. در نتیجه ی تعداد بینندگان کم برای این سریال، شبکه تصمیم به کنسل کردن آن در دو فصل گرفت.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۵۲

دلیلش فقط یک چیز بود؛ فصل اول شاهکار، فصل دوم افتضاح! کاش بعد از همون فصل اول کنسل میشد با خاطره خوب، مثل فایرفلای.

نمایش اسپویل