news-background
news-background

دفاع «پنه‌لوپه کروز» و «وینونا رایدر» از «جانی دپ» در مقابل اتهامات «امبر هرد»

«وینونا رایدر» از همسر سابق خود «جانی دپ» در مورد اتهام اعمال خشونت خانگی دفاع کرد. ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) اعلام کرد که باور اتهامات مطرح شده ناممکن است زیرا او در رابطه‌ی خود با دپ تجارب متفاوتی داشته.

دپ و رایدر از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ با هم ازدواج کردند. رایدر می‌گوید از شنیدن اتهامات «بهت‌زده، گیج و آشفته» شده و احساس کرده که باید از دپ دفاع کند. رایدر می‌نویسد: «رابطه‌ام با دپ را یکی از قابل‌توجه‌ترین روابط زندگی خود می‌دانم. فکر می‌کنم بسیار اهمیت داشته باشد که از تجارب خود از آن رابطه بگویم.»

رایدر در ادامه می‌گوید: «طبیعتاً من از رابطه‌ی زناشویی او با امبر [هرد] چیزی نمی‌دانم، اما بر اساس تجاربم، که به‌شدت متفاوت بودند، کاملاً بهت‌زده، گیج و آشفته شدم وقتی که اتهامات علیه او را شنیدم. اینکه او یک فرد شدیداً خشن باشد دورترین تصوری است که می‌توانم از آن جانی که می‌شناختم و دوستش داشتم داشته باشم. نمی‌توانم این اتهامات را بپذیرم.»

رایدر اضافه می‌کند که دپ «هرگز و هرگز» خشن نبوده و هرگز بدرفتاری از او سر نزده است. او می‌نویسد: «او هرگز نسبت به هیچ‌کس خشونت نشان نداد و یا بدرفتاری نکرد. من او را حقیقتاً به عنوان یک مرد خوب می‌شناسم – یک مرد به‌شدت دوست‌داشتنی، بسیار باملاحظه که از من و کسانی که دوست داشت مراقبت کرد و من در کنار او احساس امنیت بسیار زیادی می‌کردم.» رایدر ادامه می‌دهد: «نمی‌خواهم به کسی تهمت دروغگویی بزنم اما براساس تجاربم با جانی، باور چنین اتهامات وحشتناکی ناممکن است.»

دپ از هرد به خاطر مطرح کردن این اتهامات با ارسال یک مقاله در «واشینگتن پست» شکایت و از او طلب غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده است. دپ می‌گوید این درواقع هرد است که در روابطشان مرتکب خشونت خانگی شده است. وکیل هرد ادعای دپ را «بی‌اساس» دانسته و می‌گوید: «ما می‌خواهیم یک بار برای همیشه به این زورگویی ناشایست خاتمه دهیم.»

روز شنبه «پنه‌لوپه‌ کروز» هم اعلام کرد که از همبازی سابق خود در مقابل اتهامات «امبر هرد» دفاع می‌کند. او می‌گوید دپ را از سال‌ها قبل می‌شناسد و هرگز رفتاری خشونت‌آمیز از ندیده است. کروز می‌گوید حتی پیش از آشنا شدن با دپ یکی از طرفدارانش بوده: «وقتی ۱۹ ساله بودم با جانی ملاقات کردم.»

کروز ادامه می‌دهد: «دپ در مادرید بود و «پدرو آلمودوار» او را به من معرفی کرد. تنها جملاتی که در آن زمان می‌توانستم به انگلیسی بگویم این بود که حال شما چطور است و اینکه دوست دارم با جانی دپ همکاری کنم.»

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دپ و کروز در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» (دانلود فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides با لینک مستقیم) در کنار هم نقش‌آفرینی کرده‌اند. کروز توضیح می‌دهد: «سال‌ها از آن زمان گذشت و من نه تنها سه فیلم با او ساختم، بلکه روی او به عنوان یک دوست حساب باز کردم. همیشه تحت تأثیر مهربانی و روشن‌بینی‌، استعداد و شوخ‌طبعی‌اش قرار گرفته‌ام.»

کروز فاش می‌کند که در یکی از حساس‌ترین لحظات زندگی‌اش، وقتی که پسرش لئو را باردار بود، دپ را در کنار خود داشته است: «در طول شش ماه‌ اول بارداری‌ام، هر روز وقتی «دزدان دریایی کارائیب» را فیلمبرداری می‌کردیم در کنارش بودم. من و همسرم هرگز مهر و محبت او نسبت به من را فراموش نمی‌کنیم.» کروز در پایان می‌گوید: «ما عاشقانه دوستش داریم و از اینکه انسانی چنین ویژه را در زندگی‌مان داریم احساس خوشبختی می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۵۶

دمشون گرم

نمایش اسپویل
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۵۶

احسنت به این بانوان بزرگ وار

نمایش اسپویل