news-background
news-background

دفاع «میلا جوویچ» از بازسازی Hellboy: منتقدین همیشه به بهترین فیلم‌های من تاخته‌اند

«میلا جوویچ» از فیلم جدید خود «هل‌بوی» در برابر نقدهای تند منتقدین که جمعه گذشته منتشر شدند دفاع می‌کند.

این بازیگر ۴۳ ساله در فیلم نقش «ملکه‌ی خون» (Nimue) بازی می‌کند که ساحره‌ای است به دنبال نابود ساختن نسل بشر ولی «هل‌بوی» (Hellboy) با بازی «دیوید هاربر» در مقابلش می‌ایستد. این فیلم که در آمریکا با درجه‌ی سنی بزرگسال اکران شده، در حال حاضر از مجموع ۱۶۹ نقد امتیاز ۱۵ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده و کاربران به فیلم امتیاز ۶۳ درصد داده‌اند.

جوویچ شنبه‌ی گذشته در مورد امتیاز پایین فیلم در صحفه‌ی اینستاگرام خود نوشت: «هفته‌ی اول اکران فیلم‌ها همیشه پراسترس است و فیلم «هل‌بوی» از این قائده مستثنی نیست. سخت تلاش می‌کنی تا اثری لذت‌بخش و سرگرم‌کننده ساخته شود اما بعد باید نقدهای منفی منتقدین را تحمل کنی. صنعت سرگرمی همین است دیگر. شب‌ها وقتی سرم را زمین می‌گذارم تنها به یک چیز فکر می‌کنم: منتقدین به تمام فیلم‌های خوب من تاخته‌اند. واقعاً مسخره است.»

او در ادامه به چند اثر نکوهش شده‌ی خود از جمله کمدی «مات و مبهوت» (Dazed and Confused) محصول ۱۹۹۳ اشاره می‌کند: «[حتی] فیلم «مات و مبهوت»؟ شوخی می‌کنید؟ یک فیلم کلاسیک است. «عنصر پنچم»! اگر در سال ۱۹۹۸ نقدهایش را می‌خواندید فکر می‌کردید که بدترین فیلم تاریخ است. «زولندر»؟ با خاک یکسان شده. «ژان دارک»؟ فاجعه [خوانده شده]. «رزیدنت ایول» بهتر است حرفش را هم نزنیم. به هرحال، تک تک این فیلم‌ها اکنون آثار کالت کلاسیک محسوب می‌شوند. تک تک آن‌ها. این فیلم [هل‌بوی] هم چنین سرنوشتی پیدا می‌کند. این خط و این نشان. چرا؟ ۱. به خاطر بازیگران بی‌نظیرش. دیوید هاربر، ایان مک‌شین، دنیل دائه کیم، ساشا لین. همگی بازیگران بااستعداد و شگفت‌انگیزی‌اند. تنها به دلیل حضور آن‌ها فیلم ارزش دیدن دارد.»

جوویچ می‌نویسد: «۲. مایک مینولا خالق شخصیت هل‌بوی در نگارش فیلمنامه مشارکت کرد و هر روز در محل فیلمبرداری حاضر شد تا فیلم به آنچه در ذهن داشت نزدیک شود. ۳. کارگردانی آن را نیل مارشال که یکی از بهترین‌ها است و «نزول» (The Descent) یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ را ساخته انجام داده.»

جوویچ باور دارد که علی‌رغم نقدهای منفی بسیار زیاد، اقتباس جدید از «هل‌بوی» طوفان به پا خواهد کرد: «باور کنید از دیدن هل‌بوی به وجد خواهید آمد. یکی از منتقدین می‌گوید فیلم آنقدر پرسروصدا و شلخته است که تنها نوجوانان آن را می‌پسندند. هل‌بوی همین است! بیایید کمی خوش بگذرانیم!...»

با وجود حمایت جوویچ، «هل‌بوی» در افتتاحیه‌ی داخلی تنها ۱۲ میلیون دلار و در سایر نقاط دنیا ۱۳ میلیون دلار فروخت، درحالی که با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری به تولید رسیده است. جوویچ سال آینده در نقش «آرتمیس» در فیلم «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) ظاهر می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید