news-background
news-background

دفاع «اسکارلت جوهانسن» از فرجام شخصیت «ناتاشا» در Avengers: Endgame

فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) روایت «حماسه بی‌نهایت» را به شکلی پایان داد که بعضی از هواداران از آن رضایت نداشتند. یکی از مهم‌ترین تصمیمات سازندگان در این فیلم مرگ شخصیت «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسن» بود که جان خودش را برای به دست آوردن «سنگ روح» فدا کرد. با این حال جوهانسن از سرانجام شخصیت حمایت کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

جوهانسن در مصاحبه با «توتال فیلم» در آستانه‌ی اکران «بیوه‌ سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) که یک پیش‌درآمد است، بار دیگر تأکید می‌کند که از فرجام شخصیت ناتاشا رضایت دارد و توضیح می‌دهد که «انتقام‌جویان» برای انجام مأموریت‌شان راه دیگری نداشته‌اند: «[ناتاشا] یک مسیر ۱۰ ساله‌ی فوق‌العاده را طی کرد و من احساس می‌کنم که او در نهایت توانست تصمیم مثبتی بگیرد. آن فداکاری نهایی با خصوصیات شخصیت سازگار بود. به وسیله‌ی آن به آرامش رسید و به شکلی عجیب و شاعرانه می‌دانست که این سرنوشت اوست. وقتی به فیلم‌های قبلی نگاه کنید متوجه این نکته خواهید شد. تمامی فیلم‌ها او را به این نقطه هدایت می‌کردند...»

گروهی از هواداران مرگ شخصیت ناتاشا را با «مرد آهنی» مقایسه کردند و معتقد بودند که این شخصیت لایق وداع باشکوه‌تری بوده است. با این حال، آن‌ها می‌توانند با فیلم «بیوه سیاه» «مأمور رومانوف» را ببینند و امیدوار باشند که داستان او آنگونه که باید و شاید به اتمام برسد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

جوهانسن پیش‌تر گفته بود که «فلورنس پیو» جانشین او در «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود، هرچند جدایی او از فیلم‌های مارول به تأیید نرسیده است و مارول در آینده ممکن است هواداران را غافل‌گیر کند.

«کیت شورتلند» کارگردان «بیوه سیاه» در بخش دیگری از مصاحبه با «توتال فیلم» می‌گوید این فیلم یک عنوان معمولی ابرقهرمانی نیست و بیشتر به یک درام خانوادگی شباهت دارد: «[این تصمیم] برای من گیج‌کننده بود و در پایان متوجه شدم که من و کوین نظرات مشابهی داریم. کاری که واقعاً تمایل داشتم انجام دهم این بود که شخصیت را افشا کنم و درونش را نشان دهم. [...] ما جنبه‌ی دیگری از شخصیت او را خواهیم دید، زیرا با افرادی که از زمان کودکی می‌شناسد در صحنه‌های فیلم ظاهر شده. او در آن صحنه‌ها ابرقهرمان نیست؛ فرزند دختر یا یک خواهر است.»

«بیوه سیاه» در حال حاضر برای اکران در ۶ نوامبر (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) در نظر گرفته شده اما احتمال موکول شدن آن به ماه فوریه وجود دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید