news-background
news-background

دعوت آکادمی از ۳۹۵ عضو جدید از جمله «رابرت پتینسون»، «ونسا کربی» و بازیگران Minari

«یو جونگ یون» که برای بازی در «میناری» (Minari) برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد، به همراه «ماریا باکالووا» ستاره «بورات ۲» (Borat 2)، «آندرا دی»، «ونسا کربی»، «پل ریسی»، و «استیون یون» و بسیاری دیگر به عضویت آکادمی اسکار درآمدند.

آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک» (AMPAS) این هفته اعلام کرد که از ۳۹۵ عضو جدید دعوت به عمل آورده است. در میان این اسامی، «امرالد فنل» و «فلورین زلر» نویسندگان فیلم‌های «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) و «پدر» (The Father)، و «جان باتیست» آهنگساز برنده اسکار، به چشم می‌خورد.

در مجموع ۸۹ نامزد اسکار، از جمله ۲۵ برنده اسکار، ۴۶ درصد عضو زن جدید که ۳۹ درصد آن‌ها از اقلیت‌های نژادی‌اند، و ۵۳ درصد از کشورهایی به جز ایالات متحده‌اند، در میان این نام‌ها وجود دارند.

هرچند کسب اسکار، مهم‌ترین عامل دعوت شدن به آکادمی است، اما لزوماً عضویت فیلمسازان را تضمین نمی‌کند. اما به نظر می‌رسد که امسال بخش زیادی از اعضای جدید در مراسم گذشته نامزد اسکار شده بودند. اعضای جدید شمار واجدین شرایط رأی برای انتخاب برندگان اسکار را به ۹۷۵۰ می‌رساند. سال گذشته ۸۱۹ عضو جدید به آکادمی دعوت شده بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید