news-background
news-background

تصاویر جدید از «تام کروز» و «هیلی آتول» دست‌بند به دست در پشت صحنه فیلم Mission Impossible 7

«تام کروز» و «هیلی آتول» در حال فیلمبرداری صحنه‌ای از فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission Impossible 7) دست‌بند به دست دیده شدند. در این تصاویر پشت صحنه‌ی جدید، کروز در نقش «ایتان هانت» قهرمان این چندگانه‌ی اکشن و آتول در نقشی مرموز و نامشخص در حال ایفای نقش‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلمبرداری این پروژه در شهر رم ایتالیا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال انجام است. در یکی از تصاویر چندین موتور سیکلت روی هم انباشته شده‌اند و به نظر می‌رسد این صحنه حاصل اتفاقی دراماتیک بوده است.

آتول بریتانیایی که در تصاویر پیشین پشت صحنه‌ی همین فیلم در کنار کروز دیده شده، برای مخاطبین جهانی بیشتر با نقش «پگی کارتر» در «دنیای سینمایی مارول» شناخته می‌شود. «ربکا فرگوسن»، «ونسا کربی»، «سایمون پگ» دیگر بازیگران قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» خواهند بود و نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند. چهره‌های جدید چندگانه علاوه بر آتول، «پام کلمنتیف»، «شی ویگام» و «ایسای مورالس» خواهند بود.

کروز جدا از بازی در صحنه‌های خطرناک بازی روی قطار و پرش با موتور سیکلت، ماه گذشته به همراه فرگوسن، پگ و آتول روی قایق دیده شدند.

قسمت‌های هفتم و هشتم «مأموریت غیرممکن» به صورت همزمان فیلمبرداری خواهد شد. پارامونت در حال حاضر قرار است قسمت هفتم را ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید