news-background
news-background

دستگیری شیا لبوف در حین انجام فعالیت‌های ترامپ ستیزانه

شیا لبوف در ساعات اولیۀ روز پنجشنبه به دلیل درگیری فیزیکی و به زمین زدن مردی در نزدیکی یک موزه در شهر نیویورک بازداشت شد.

یکی از مأمورین پلیس در مورد این حادثه می‌گوید لبوف با یک مرد 25 ساله دست به یقه شده، صورت او را زخمی کرده و سپس او را به روی زمین پرت کرده است. پلیس وارد عمل می‌شود و حوالی ساعت 12:30 بامداد پنجشنبه لبوف را دستگیر می‌کند. نیویورک دیلی نیوز گزارش داده است که لبوف به فاصلۀ اندکی پس از بازداشت آزاد شده است.

لبوف از جمعۀ گذشته و پس از مراسم تحلیف ترامپ در اعتراض به انتخاب او بعنوان رئیس جمهور، اقدام به شروع یک پروژۀ هنری تازه کرده و قرارگاهی برای خود در محلۀ کوئیز و در نزدیکی موزۀ تصاویر متحرک نیویورک به وجود آورده و به صورت زنده این اعتراضات را به نمایش می‌گذارد. هدف لبوف از این پروژۀ هنری این است که تا پایان دوران چهار سالۀ ریاست جمهوری ترامپ تصاویر زندۀ معترضینی که شعار «او نمی‌تواند ما را متفرق کند» سر می‌دهند را به صورت 24 ساعته پخش کند.

در یکی از همین فیلم‌ها درحالیکه معترضین انگشت شمار بر علیه ترامپ شعار سر می‌دهند، یک مأمور پلیس نزدیک می‌شود، به آقای لبوف دستبند می‌زند و او با خود می‌برد.

این اولین بار نیست که پای لبوف به بازداشتگاه کشیده می‌شود. او یک بار در سال 2014 و در حین اجرای تئاتر موزیکال «کاباره» به جرم ایجاد بی‌نظمی و سرپیچی از قانون دستگیر شد.

او در چند سال اخیر با پروژه‌های هنری نامرسوم و عجیبش توجه همه را به خود جلب کرده است: در نوامبر سال 2015 تمامی فیلم‌های خود را در سالن سینمای انجلیکای منهتن به نمایش درآورد. و یک ماه بعد به یک گالری هنری در لیورپول انگلستان رفت و از مردم خواست از طریق تماس تلفنی «روحش را لمس کنند.»

فیلمبردای «بورگ/مک‌انرو‌» تازه‌ترین فیلم لبوف با تازگی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید