news-background
news-background

در تریلر جدید "Shallows" فقط "Blake Lively" را ببینید

یکی از فیلم های هیجان انگیز که قرار است بزودی اکران شود، "The shallows" میباشد که به تازگی تریلری از ان منتشر شد.اما برخلاف همه تریلرها که بخش هایی از داستان را نمایش میدهند یا گاهی باعث به اصطلاح لیک شدنی از بخش داستان میشوند،این تریلر فقط روی بلیک لیولی زوم کرده است و تمام مدت به جای نمایش داستان او را در حال موج سواری نشان میدهد؛شاید بعد از چندین تریلر رسمی و با نزدیک شدن به زمان اکران زمان ان بود که این تریلر محتوی بیشتری از فیلم را نمایش میداد،نه این که حتی از تریلر های قبلی کوتاه تر و خلاصه تر شود.بهتر است خودتون این موضوع را ببینید.

نمایش / دانلود تریلر "The shallows"

البته شاید شما هم با خود بگویید داستان فیلم کاملا ساده و مشخص است،لیولی از خانه خود دور شده است تا کمی استراحت کند،اما به جای استراحت و در ساحل ارامی که به ان بهشت میگویند باید از دست کوسه ها جان سالم به در ببرد.البته ناگفته نماند سازندگان این فیلم قول داده اند با دیدن این عنوان بیش از پیش برای رفتن به سواحل و اقیانوس ها مجاب شویم.اما با وجود کوسه سفید فکر نمیکنم کسی علاقه ای به دیدن زیبایی های زیر اب داشته باشد.

این فیلم قرار است در 12 اگوست امسال در انگلستان بر روی پرده سینما برود. در ادامه شما را به دیدن چند تصویر از این فیلم دعوت میکنیم.

the-shallows-trailer

maxresdefault (1)

shallows-trailer6

shallows-trailer-blake-lively-2016

shallows-ban

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید