news-background
news-background

درخواست بیش از ۳۰ هزار هوادار از مارول: «دنی دویتو» را برای نقش «وولورین» انتخاب کنید

اکنون که دیزنی استودیوی فاکس قرن بیستم را به مالکیت خود درآورده، شخصیت‌های «اکس-من» امکان ورود به «دنیای سینمایی مارول» یافته‌اند.

هفته‌ی گذشته کمپین جمع‌آوری امضای هواداران برای انتخاب «دنی دویتو» در نقش «ولوورین» جنجالی شد. دویتو که به تازگی بازسازی لایو اکشن «دامبو» (Dumbo) را روی پرده داشته و همچنان در نقش «فرانک» در سریال «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» شبکه‌ی FXX ایفای نقش می‌کند، با دنیای فیلم‌های کامیک بوکی بیگانه نیست و در فیلم «بتمن بازمی‌گردد» به کارگردانی «تیم برتون» در نقش «پنگوئن» در مقابل «مایکل کیتون» و «میشل فایفر» بازی کرده است.

این کمپین بیشتر به یک شوخی شباهت دارد، اما سؤالی کلیدی اشاره دارد که دیزنی و مارول باید در مورد ابرقهرمانان استودیوی فاکس از جمله «اکس-من»، «ددپول» و «چهار شگفت‌انگیز» پاسخ بگویند. اکنون که دیزنی فاکس را خریداری کرده، هواداران می‌توانند منتظر ورود شخصیت‌های بسیار زیادی به «دنیای سینمایی مارول» باشند. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول همواره تأیید کرده است که شخصیت‌های «اکس-من» در مقطعی به MCU می‌پیوندند، اما اوایل سال جاری میلادی به هواداران هشدار داد که صبور باشند.

فایگی در مصاحبه با io9 گفت: «کمی زمان می‌برد. در آغاز کار به سر می‌بریم و برنامه‌ی پنج ساله‌ای که طرح‌ریزی کرده بودیم پیش از قرارداد ادغام فاکس و دیزنی تنظیم شده است. بنابراین برای ما در حال حاضر اینکه چگونه و در چه زمانی [شخصیت‌های اکس-من ظاهر می‌شوند] اهمیت کمتری دارد نسبت به این مسئله‌ی تسلی‌بخش که آن‌ها به خانه بازگشته‌اند. اینکه همگی بازگشته‌اند [خوشایند است]. اما زمان زیادی طول می‌کشد.»

قسمت بعدی چندگانه‌ی «اکس-من» تحت عنوان «ققنوس تاریکی» (Dark Phoenix) آخرین فیلمی است که توسط فاکس عرضه می‌شود. انتظار می‌رود مارول شخصیت‌های «اکس-من» را ریبوت کرده و با بازیگرانی جدید به «دنیای سینمایی مارول» وارد کند. «هیو جکمن» بیش از یک دهه در نقش «وولورین» بازی کرد. این شخصیت آخرین بار در فیلم «لوگان» که بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت دیده شد.

«ققنوس تاریکی» با بازی «سوفی ترنر» و «جسیکا چستین» در تاریخ ۷ ژوئن امسال در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰

کله تخم مرغی به این میگن

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۹

یا خدا، پیر تر از این نبود که بخوان بیارن برای رای گیری؟:|

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۳

30 هزار نفر گفتن این انتخاب بشه!!!! انتقام چیو میخان از مارول بگیرن؟!!

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۱۱

هیشکی خود هیو جکمن نمیشه

نمایش اسپویل
۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۵

دقیقا بهترین نقش رو در قالب وولورین ایفا کرد

نمایش اسپویل