news-background
news-background

«دان چیدل»: مارول ۲ ساعت به من فرصت داد در مورد نقش War Machine تصمیم بگیرم

«دان چیدل» می‌گوید استودیوی مارول تنها دو ساعت به او فرصت داده تا تصمیم بگیرد نقش «ماشین جنگی» (War Machine) را در فیلم «مرد آهنی ۲» (دانلود فیلم Iron Man 2 با لینک مستقیم) می‌خواهد یا نه. چیدل در مصاحبه با «ای‌.وی کلاب» می‌گوید در جشن تولد فرزندش بوده وقتی که مارول با او تماس می‌گیرد. امضای قرارداد برای بازی در چند فیلم تصمیمی است که باید بر روی آن تأمل کرد. اما وقتی استودیو فرصت کافی با بازیگر نمی‌دهد مسئولیت نتایج تصمیم برعهده‌ی بازیگر است. هرچند در مورد چیدل نتیجه‌ی بدی حاصل نشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او می‌گوید: «راستش من در جشن تولد فرزندم بودم – یک لیزر تگ پارتی – و ایجینتم با من تماس گرفت و گفت: «می‌خواهم تو را به مارول متصل کنم. می‌خواهند با تو حرف بزنند و نقشی به تو پیشنهاد کنند.» فکر نمی‌کنم «کوین فایگی» بود. نمی‌دانم چه کسی پشت خط بود. گفتند:‌ «این نقش پیشنهادی است. تمایل داریم شما بازی کنید. قرارداد برای شش فیلم است.» گفتم: «چه؟! ای وای، بسیار خوب...» و سعی داشتم محاسبه کنم: «این یعنی ۱۱ تا ۱۲ سال. در این باره تردید دارم.» می‌گفتند: «به جواب شما نیاز داریم تا اگر منفی باشد به سراغ نفر بعدی برویم. بنابراین یک ساعت وقت دارید.»

چیدل ادامه می‌دهد: «یک ساعت برای تصمیم‌گیری در مورد ۱۲ سال، آن‌ هم برای نقشی که چیزی در موردش نمی‌دانم، در فیلم‌هایی که نمی‌دانم قرار است چه باشند. گفتم: «در جشن تولد پسرم هستم.» جواب دادند: «پس دو ساعت وقت می‌دهیم.» چه سخاوتمندانه! بعد به دون خانه برگشتم و به بازی ادامه دادم و با همسرم صحبت کردم: «روی این نقش خطر کنم یا نه؟» او گفت: «آره، به گمان باید قبول کنی. تو از این نقش‌ها بازی نکرده‌ای. فیلم‌هایی مملو از جلوه‌های ویژه و پرخرج. دوست داری در چنین فیلمی بازی کنی؟» گفتم: «بله به نوعی دوست دارم.»»

«مرد آهنی ۲» با بازی چیدل، «اسکارلت جوهانسون‌» و «رابرت داونی جونیور»‌ در سال ۲۰۱۰ با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و نزدیک به ۶۲۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۱۸:۱۷

کاشکی کنتر وقت میدادن بهش . خوب نیست اصلا

نمایش اسپویل