news-background
news-background

داستان عجیب «دیوید لترمن» در مورد «کوئنتین تارانتینو»

بعد از شوخی لترمن با تارانتینو در «شوی آخر شب»، کارگردان با او تماس می‌گیرد و با الفاظ رکیک خطابش می‌کند.

ماجراجویی «کوئنتین تارانتینو» با «روزی روزگاری در هالیوود» (دانلود فیلم Once Upon a Time in Hollywood با لینک مستقیم) در فصل اهدای جوایز، هفته‌ی آینده با برگزاری اسکار نود و دوم به پایان می‌رسد. اسکار فیلم «هالیوود» به لطف بازی «برد پیت» در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل قطعی به نظر می‌رسد و کارگردان می‌تواند سومین اسکارش را در بخش بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال کسب کند. از تارانتینو در قسمت اول فصل جدید «دیسس و مرو» (Desus & Mero) شبکه‌ی شوتایم هم سخنی به میان می‌آید. «دیوید لترمن» مجری سابق «شوی آخر شب» (The Late Show) که در این برنامه به عنوان مهمان حضور پیدا کرده بود، داستان عجیبی در مورد زمانی که تارانتینو را به خشم آورده تعریف می‌کند. او می‌گوید فیلمساز را در حین مصاحبه مسخره کرده است.

لترمن می‌گوید: «یک بار مهمانی در برنامه داشتم که دوست دختر تارانتینو بود و با او قرار می‌گذاشت. یک ستاره‌ی معروف. به او گفتم: «نه، تو ممکن نیست با تارانتینو قرار ملاقات بگذاری.» جواب داد: «قرار می‌گذارم.» گفتم: «خواهش می‌کنم بگو که حقیقت ندارد.» این‌جا بود که شوخی می‌کردم! تارانتینو را یک خوره‌ی فیلم در نظر می‌آوردم که در یک فروشگاه فیلم کار می‌کرد. او خودش را یک فیلم-خور توصیف می‌کند. بنابراین من در مورد قرار گذاشتن او که یک آدم افراطی بود با یک ستاره‌ی درخشان سینما شوخی می‌کردم.»

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را با ۳۰نما دنبال کنید.

لترمن توضیح می‌دهد که دو شب بعد از مصاحبه تارانتینو با او تماس می‌گیرد برای او سخنرانی طولانی و شدیدالحنی ایراد می‌کند. لترمن می‌گوید: «شروع کرد سر من فریاد کشیدن: «آنقدر تو را می‌زنم که بمیری، می‌کشمت. به نیویورک می‌آیم و تا می‌خوری می‌زنمت. چطور می‌توانی چنین چیزهایی در مورد من بگویی؟»»

این تماس تلفنی وقتی به تنش کشیده می‌شود که لترمن از تارانتینو می‌پرسد: «چطور می‌خواهی مرا بزنی؟ با مشت یا چوب بیس‌بال؟» لترمن می‌گوید تارانتینو جواب می‌دهد که با چوب بیس‌بال او را خواهد زد.

تارانتینو و لترمن چند سال بعد وقتی فیلمساز برای معرفی فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) در برنامه‌‌ی «شوی آخر شب» حاضر می‌شود، با یکدیگر رودرور می‌شوند. لترمن پیش از پخش مصاحبه به اتاق رخت‌کن تارانتینو می‌رود و به او می‌گوید: «فکر می‌کنم یه عذرخواهی به من بده‌کاری.» لترمن می‌گوید می‌گوید تبلیغات‌چی تارانتینو پافشاری می‌کند که کارگردان عذرخواهی کند و او در نهایت این کار را انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید