news-background
news-background

خیزش ربات‌ها علیه انسان‌ها در اولین تریلر انیمیشن Connected

کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر انیمیشن «متصل» (دانلود انیمیشن Connected با لینک مستقیم) را منتشر کرد. این انیمیشن داستان خانواده‌ای را در حین خیزش ربات‌ها دنبال می‌کند. ایده داستان از «مایک ریاندا» است که کارگردانی این انیمیشن را نیز بر عهده داشت، ریاندا همچنین به همراه «جف رو» فیلم‌نامه این انیمیشن را نوشته است.

نقش اول فیلم دختر خلاقی به نام «کیتی میچل» است که در دانشگاه فیلم‌سازی مورد علاقه‌اش پذیرفته شده و بی‌صبرانه منتظر شروع دانشگاه است. اما پدر خانواده در آخرین لحظه تصمیم می‌گیرد که همه خانواده «کیتی» را تا دانشگاه برای خداحافظی همراهی کنند. «کیتی» به همراه پدرش، مادر مثبت‌اندیشش، برادر و سگ‌شان «مانچی» سفر را آغاز می‌کنند در حالی که دستگاه‌های الکترونیکی دور دنیا از جمله گوشی‌ها، لوازم روزمره خانگی و ربات‌های هوشمند تصمیم به شورش می‌گیرند. به کمک دو ربات، خانواده میچل باید تلاش کنند تا خود و دنیا را نجات دهند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«فیل لرد» و «کریس میلر» تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارند، لرد و میلر پیش از این در فیلم «مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی» (دانلود انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با لینک مستقیم) با ریاندا همکاری کرده بودند. انیمیشن «متصل» داستان پدر و دختری را بازگو می‌کند که رابطه بسیار نزدیکی با هم داشتند اما با گذر زمان، بزرگ شدن «کیتی» و افزایش محبوبیت موبایل‌های هوشمند رابطه آن‌ها سر شده در حالی که پدر سخت تلاش می‌کند تا این رابطه را دوباره به حالت قبل برگرداند.

از صداپیشگان این انیمیشن نیز می‌توان به «ابی جکوبسون» در نقش «کیتی میچل»، «دنی مک‌براید» در نقش «ریک میچل»، «مایا رودولف» در نقش «لیندا میچل»، «مایک ریاندا» در نقش «آرون میچل»، «الیویا کلمن» در نقش «پال» و «اریک آندره» در نقش «مارک باومن» اشاره کرد. انیمیشن متصل در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) به روی پرده سینما خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید