news-background
news-background

خوشتر ز دیدن «هنری کویل» در حال بستن پی‌سی چیست؟

«هنری کویل» ستاره‌ی سریال «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) و نقش «سوپرمن» در فیلم «مرد پولادین» (دانلود فیلم Man of Steel با لینک مستقیم)، در اوقاتی که هیولاکشی نمی‌کند یا خیره در چشمان «لکس لوتر» نمی‌نگرد، خوش دارد خود را با گیمینگ سرگرم کند. او پنجشنبه پی‌سی گیمینگ جدیدش را در اینستاگرام رونمایی کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلمبرداری سریال «ویچر» از ماه آینده ادامه پیدا می‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد که کویل چند هفته‌ای فرصت داشته تا پی‌سی جدیدش را به دست خود بسازد و این تجربه را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک بگذارد. گاهی تماشای اسمبل یک سیستم کامپیوتری استرس‌زا است، اما کلنجار رفتن «سوپرمن» با قطعات پی‌سی روی موسیقی «بری وایت» را بارها می‌توان به تماشا نشست. تماشای انلاین فیلم خارجی.

کویل البته در این فرایند از اشتباه مبرا نیست و کارش چند ساعت طول می‌کشد. او پیش‌تر معترف شده بود که از هواداران بازی‌های «ویچر» و نیز «وارهمر» (Warhammer) است و وقتی مشغول بازی نیست، خودش را با نقاشی مینیاتورهای این بازی سرگرم می‌کند. او حتی در دی‌ال‌سی جدید بازی «وارهمر» هم نقش کوتاهی بازی کرد.

او دسامبر گذشته در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» توضیح داده بود: «من در طول سالیان گذشته پی‌سی‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای داشته‌ام. این پروژه‌ی بعدی من خواهد بود، به محض اینکه وقت کافی پیدا کنم – و شهامتش را – ممکن است پی‌سی خودم را ببندم.»

کویل اوایل ژوئیه سکوت خود را در مورد «کات زک اسنایدر» از فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) که قرار است از HBO Max منتشر شود شکست. او در مصاحبه با ورایتی گفت: «نمی‌دانم غافلگیر شده‌ام یا نه. با وجود اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ روی داده، با وجود قرنطینه و تعطیلی سالن‌های سینما و اینکه سرویس‌های استریمینگ به منبع سرگرمی ما تبدیل شده، واقعاً نمی‌دانم که یک غافلگیری هست یا نه. فکر می‌کنم بیشتر یک فرصت باشد و به نظر من زک [اسنایدر] این فرصت را خواهد داشت تا سرانجام نسخه‌ی خودش را منتشر کند و به اعتقاد من این برای یک فیلمساز و یک قصه‌گو اهمیت دارد. وقتی این اتفاق روی ندهد همیشه غم‌انگیز است. زک حالا این فرصت را دارد و من برای دیدنش هیجان‌زده‌ام.»

کویل به تازگی در فیلم «انولا هلمز» (دانلود فیلم Enola Holmes با لینک مستقیم) نت‌فلیکس نقش «شرلوک هلمز» را بازی کرده و مقابل «میلی بابی براون» در نقش خواهر شرلوک ظاهر شده است. این فیلم سپتامبر آینده منتشر خواهد شد.

    https://www.instagram.com/tv/CCs-N1Eh2Z5/

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۶:۰۵

کم کم سایت تون داره از ایده ال ها فاصله میگیره و اخبار و نقد های زیباتون داره تبدیل میشه به اخبار دو خطی که هیچ ارزشی نداره لطفا تجدید نظر بفرمایید با تشکر

نمایش اسپویل
۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸

اتفاقا" بسیار هم جالب بود که یک هنر پیشه معروف آنقدر از تکنولوژی سر در می آورد که یک سیستم رده بالا ( آن کارت گرافیک فقط 30 میلیون تومان قیمتش است ) را خودش به تنهایی سرهم می کند .

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۸

عالی بود . دمش گرم .

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۵۰

خیلی جالب بود یاد خودم افتادم با مادربورد VII HERO ASUS که که خیلی هم دنگ و فنگ داشت اونم با کیس و پاور گرین ، ماردبورد تو فیلم VIII Hero بود فک کنم لعنتی خمیر cpu رو فراموش کرده بود

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۸:۵۶

مشکل این بود که بار اول دمای پردازنده و گرافیک بر عکس نشان داده می شد .

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۳

یاد اولین اسمبل خودم افتادم :)) هیچ لذتی بالاتر از اسمبل کردن نیست واقعا، هیچی ی ویدئوی دردآور برای اینتل :))

نمایش اسپویل