news-background
news-background

[خبر] کارگردان فیلم لگو بتمن، فیلم جدید «نایت‌وینگ» را می سازد

کمپانی برادران وارنر در حال مقدمه چینی برای ساخت یک فیلم بر اساس ابرقهرمان محوری بتمن، با نام «نایت وینگ» است.

«کریس مک کی» که به تازگی فیلم «لگو بتمن» را کارگردانی کرده است در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم جدید است. همچنین «بیل دوبوک» در حال نوشتن فیلم نامه ای برای این فیلم است.

«نایت وینگ»  که نام مستعار «دیک گریسون» است، بیشتر به عنوان رابین اصلی در داستان بتمن شناخته می‌شود. گریسون جوان ترین عضو خانواده آکروبات بازی به نام گریسون های پرنده است. شخصیت او توسط «باب کین» و «بیل فینگر» و تصویر گری «جری رابینسون» به وجود آمد. این شخصیت اولین بار در «دیتکتیو کامیک» شماره 38 در آپریل 1940 چاپ شد. بعد از اینکه پدر و مادرش به قتل رسیدند، وارد همکاری با بتمن شد. او سپس تبدیل به رابین شد و با شوالیه تاریکی در شهر گاتام به مبارزه با جرم و جنایت پرداخت.

شخصیت گریسون در دهه 1980، به شخصیتی رهبر در تیتان های جوان تبدیل شد. ( او پس از معروف شدن، راه خودش را در دنیای کمیک و انیمیشن باز کرد و به شخصیتی جداگانه و مستقل تبدیل شد.)

مک کی در حال حاضر فیلمی را با این شخصیت کارگردانی کرده است، این شخصیت در فیلم «لگو بتمن» به عنوان بتمن ظاهر می‌شود و صداپیشگی او را «مایکل سرا» بر عهده داشته است.

شخصیت رابین هنوز به طور رسمی در کارهای برادران وارنر معرفی نشده است اما کاور گرافیتی او در «بتمن در مقابل سوپر‌من» نشان داده شده و «زاک اسنایدر» عنوان کرده که رابین توسط جوکر کشته شده است. ( در طول سالیان سال رابین های متفاوتی در کمیک دیده شده اند. و اسنایدر در فیلمش ذکر نکرده کدام رابین توسط جوکر کشته شده است. هر چند که به احتمال زیاد جیسون تاد خواهد بود. اگر فیلم با کمیک هماهنگی داشته باشد.)

استدیوی برادران وانر در نظر دارد، در پی سیاست های طولانی مدتش شخصیت های جدیدی از دنیای دی سی را وارد فیلم هایش کند. (برای مثال فیلم «دلبران گاتام سیتی» به کارگردانی دیوید آِر که به شخصیت های زن اشاره دارد.) فیلم بعدی که در سینما ها به نمایش در خواهد آمد «زن شگفت انگیز» با بازی «گال گادوت» است. (17 نوامبر) «آکوا من» با بازی «جیسون موموآ» (5اکتبر 2018) نیز از جمله این فیلم هاست. فیلم های بتن، سایبورگ و آثاری از این دست نیز در حال دستور کار هستند.

مک کی در کارنامه اش فیلم موفق «لگو بتمن» را دارد. این فیلم توانست 182.4 دلار در گیشه درآمد کسب کند. باید منتظر ماند تا جزییات بیشتری از این فیلم انتشار یابد تا آینده بیشتری از فیلم مشخص شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید