news-background
news-background

پخش فصل جدید Game of Thrones در تابستان پیش رو

 

طی شش سال گذشته شبکه ی HBO با سریال Game of Thrones خود، روحی تازه به کالبد دنیای تلویزیون دمید. سریالی اقتباسی از دنیای مجموعه داستان های  A Song of Ice and Fire به نویسندگی جورج.آر.آر مارتین که متشکل از چندین ژانر گوناگون است و باعث شده تا این شبکه به یکی از قطب های اصلی هالیوود در بخش سریال های تلویزیونی تبدیل شود. فصل قبل سریال جوایز متعددی برای آن در پی داشته و مخاطبان نیز اکثراً از روند داستانی اثر مذکور خوشحال و راضی بوده اند اما اکنون نوبت آن رسیده که کم کم خود را برای فصل جدید سریال آماده کنند. هیجان و استرس داستان سریال به دنیای واقعی نیز سرایت کرده و همگان منتظر آنند که ببینند سریال برایشان در دو فصل باقی مانده چه چیزی به ارمغان خواهد آورد.

فصل یکی مانده به آخر سریال قرار است به جای 10 اپیزود، هفت اپیزود باشد و با هشت اپیزودی که سال آینده از سریال ساخته خواهد شد، پرونده ی GoT نیز بسته می شود. بااین وجود عوامل سازنده بیان داشته اند که هر اپیزود فصل جدید به تنهایی از فصل های قبل قوی تر و بزرگتر خواهد بود. پایگاه خبری Independent در جدیدترین خبر مربوط به سریال بیان داشته که فصل جدید این عنوان به جای پخش در آوریل 2017، سه ماه بعد از آن یعنی در ماه جولای پخش خود را آغاز می کند. این پایگاه خبری در مصاحبه با بازیگر نقش Davos Seaworth یعنی Liam Cunningham خبری را منتشر کرده که حاکی از پخش سریال در تابستان سال میلادی است.

"احتمالاً مردم زیادی در سراسر دنیا با این حرف من ناراحت شوند که بگویم سریالی که قرار بود در ماه آوریل(اواسط فروردین) اکران خود را آغاز کند، قرار است در جولای (اواسط تیرماه) شروع به پخش هفتگی نماید."

در خبر های قبل متوجه شدیم که فیلمبرداری فصل هفتم به پایان رسیده است و از خبر فوق چنین بر می آید که فرآیند تولید فصل جدید همچنان در جریان است و مراحل پس از تولید آن در حال انجام شدن است. فصل هفتم بزرگتر از فصول قبل خواهد بود و این بدان معناست که باید منتظر جنگ های بیشتر، اژدهای بیشتر و سحر و جادو های بیشتر باشیم و از طرف دیگر به تعویق افتادن فصل هفتم به معنای آن است که برای تماشای فصل نهایی باید مدت زمان بیشتری به انتظار بنشینیم. در ادامه ی مصاحبه ی Independent با لیام کانینگهام چنین آمده است :

"برای اپیزود ابتدایی فصل جدید قرار است یک اتفاق بسیار ویژه را به شما نشان دهند. خبر بد این است که تنها هفت اپیزود را به تماشا خواهید نشست و پخش فصل هشتم نیز در تاریخ نامعلوم سپتامبر  2018 کار خود را شروع خواهد کرد."

بنابراین در ماه جولای پیش رو مصادف با تیرماه تقویم شمسی باید منتظر فصل هفتم سریال باشیم اما بعد از آن باید حدود یک سال تا سپتامبر 2018 منتظر پخش فصل هشتم باشیم. برخی از بازیگران سریال قرار داد های کاری جدید با پروژه های دیگر منعقد نموده اند. جورج مارتین نیز از مجموعه داستان های کوتاهی خبر داده که به زودی منتشر می شوند و خواندن آن ها باعث می شود کمی گذر زمان برای هواداران سریال آسان گردد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید