news-background
news-background

فیلم برداری قسمت جدید موجودات شگفت انگیز و زیست گاه آنان در آگوست 2017

فیلم «موجودات شگفت انگیز و زیست گاه آنان» یکی از فیلم های شگفت انگیز امسال بود. این فیلم  موفقیت قابل قبولی داشت و توانست بینندگان را به دنیای جادوگری جی کی رولینگ باز گرداند. اگر چه این فیلم برای طرفداران هری پاتر خیلی آن ها را به دنیای شخصیت های دوست داشتنی شان نزدیک نکرد ولی فیلم توانست 812$ میلیون دلار در باکس آفیس فروش کند و اولین فیلم از سری فیلم های هری پاتر باشد که جایزه اسکار برنده شد. این موضوع نشان می‌دهد طرفداران هری پاتر با دنیای جادوگری این فیلم ارتباط خوبی داشته اند و این فیلم به قلم «جی کی رولینگ» آینده روشنی برای چهار فیلم باقی مانده اش داشته باشد و مخاطبان از شخصیت «نیوت اسکمندر» (ادی ردماین)، تینا گلدشتاین (کاترین واترستون) خواهرش کوئینی(آلیسون سادول) و نومج جایکوب(دن فوگلر) استقبال خوبی کردند.

قسمت دوم این فیلم در سال 2018 اکران خواهد شد و به نظر می‌رسد داستان قسمت دوم بیشتر بر روی «جادوگر تاریک» تمرکز داشته باشد. گرایدل والد (جانی دپ) روابطی با دامبلدور جوان خواهد داشت. خبرها حاکی از این است که شروع فیلم برداری جانوران شگفت انگیز و زیست گاه آنان 2 ، تابستان خواهد بود. فیلم برداری در ماه آگوست در فرانسه و انگلستان شروع می شود. این بار به نظر می‌رسد نیویورک در لیست مکان های فیلم برداری نباشد، به نظر می‌رسد بیشتر مکان های فیلمبرداری اروپا باشد.

کارگردان این فیلم «David Yates» به پیچیدگی بیشتر داستان اشاره کرده است. به نظر می‌رسد قسمت جدید، داستان رو به جلویی خواهد داشت و ارتباط شخصیت ها بیشتر آشکار خواهد شد. داستان نسخه جدید به نظر می‌رسد سیر صعودی را طی خواهد کرد و بیشتر به زوایای عمیق شخصیت نیوت و رابطه او با جادوگر تاریک خواهد پرداخت. همچنین رابطه او با دامبلدور نیز برای طرفداران فیلم های هری پاتر جالب خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید