news-background
news-background

[خبر] تاریخ فیلمبرداری و خلاصۀ داستان «مردان ایکس: سوپرنوا»

فیلم های آینده مردان ایکس (X-Mens)، بسیار هیجان انگیز خواهند بود. ماه آینده، شاهد اکران بازی «هیو جکمن» در نقش وولورین در فیلمی به عنوان «لوگان» هستیم. در سال های پیش رو هم (Gambit)، (Deadpool 2) و (X-Force) جدید را خواهیم داشت. با این که هنوز چیزی حدود نه ماه از زمان انتشار نسخه قبلی مردان ایکس می گذرد، اما هنوز آنچه که در سری جدید اتفاق خواهد افتاد ابعاد ناشناخته ای دارد.

«مردان ایکس: آخرالزمان» بهترین نسخه از این سری برای طرفداران و منتقدان نبود و باعث حرف و حدیث های بسیاری درباره ادامه این سری سینمایی و تولید اسپین-آف های دیگر شد. با این حال، بدنبال برخی شایعات، ماه گذشته عنوان جدیدی برای سری فیلم های مردان ایکس تحت عنوان سوپرنوا (Supernova) معرفی شد. نسخه ای که به احتمال زیاد به "جین گری "(ققنوس تیره) و بازگشت او به زندگی اشاره دارد، چیزی که پیشتر در «آخرالزمان» به آن اشاره شده بود.

در گزارشی که MEW منتشر کرده، چند نکته تازه و اطلاعات جدیدی راجع به سوپرنوا فاش می‌شود. این گزارش اخبار مربوط به فیلمبرداری در مونترال را تایید می‌کند. (چیزی که چند ماه پیش به عنوان شایعه مطرح شده بود.) تاریخ تولید این سری 15 ژوئن 2017 عنوان شده و خلاصه داستان این سری را نیز روشن می‌کند:

«پرفسور چارلز اگزاویه، مردان-ایکس را در کنار هم جمع کرده تا از جهانی که در آن ترس و تنفر موج می‌زند محافظت کنند. مردان ایکس باید در مبارزات زیادی شرکت کنند. ماجراهای آنان حتی به کهکشان ها نیز می‌رسد و با دشمنان زیادی دست و پنجه نرم می کنند. اما هیچ کدام از این مبارزات نمی‌تواند شوک برانگیز تر از این باشد که با یکی از اعضای خود رو به رو شوند. جین گری قدرت زیادی به دست آورده و این قدرت او را کاملا تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر آن ها باید بین او و نجات جهان یکی را انتخاب کنند

در این قسمت از مردان ایکس، داستان به دهه نود باز می گردد، یعنی داستان هایی که مربوط به سری انیمیشنی کلاسیک مردان ایکس بود. همانطور که در قسمت قبلی جین گری به گروه فونیکس تعلق داشت. این قسمت بیشتر به آرک نمادین ایکس-من وفادار مانده. سوال طرفداران این است که سوفی ترنر می‌تواند چنین نقش بزرگی را اداره کند، یا خیر؟

تاریخ شروع فیلمبرداری که 15ام ژوئن معرفی شده ممکن است به ماه می کشیده شود. این تاخیر جزئی ممکن است به دلیل توسعه تدریجی پروژه و نیاز فاکس به یک مدیر جدید باشد.

عنوان فیلم طوری انتخاب شده تا کم ترین اطلاعات ممکن را به ما بدهد، اما با این حال هنوز هم روند کلی را به ما نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید