news-background
news-background

[خبر] بندیکت کامبربچ با شبکه شوتایم برای سریال «Melrose» به توافق رسید

به نظر می‌رسد این روزها فعالیت های بندیکت کامبربچ بسیار زیاد شده، زیرا او در حال حاضر پروژه های زیادی برای تلویزیون و فیلم در دست دارد. جدیداً هم خبر جدیدی در این باره منتشر شده است: «ملروز» (Melrose) یک سریال پنج قسمتی کوتاه برای شبکه شوتایم ساخته خواهد شد که کامبربچ هنرنمایی و تولید اجرایی آن را برعهده خواهد داشت. این سریال بر اساس رمانی اتوبیوگرافیک از «ادوارد سنت اوبیان» است. قهرمان داستان پاتریک ملروز پس از روی آوردن به مصرف مواد در نهایت به سمت بازپروری می‌رود. در شرح این سریال آمده که احتمالا در قالب طنز خواهد بود اما با این حال کارهای «دیوید نیکولز» ما را وا می‌دارد تا بر خلاف آن فکر کنیم.

هر قسمت سریال بر اساس یکی از رمان های پاتریک ملروز است و یکی از  روزهای زندگی او را در بر می‌گیرد. این پروژه بیشتر شبیه یکی از پروژه های مینی سریال بندیکت، مانند «پایان رژه» (Parade’s end) است که بسیار پرزرق و برق و زیبا بود.

به غیر از سریال شرلوک، این بازیگر اخیرا در «هالو کرون: جنگ گل های سرخ» نیز ایفای نقش کرده است، اما نقش های او در تلویزیون از آنچه قبلا بوده متفاوت تر است و به ما این شانس را می‌دهد تا استعداد های تازی از او را کشف کنیم.

ملروز یک سریال مشترک بین شوتایم و اسکای اتلانتیک خواهد بود، موضوع و سبک این سریال تا حد زیادی برای شبکه شوتایم متفاوت خواهد بود زیرا هنوز وارد پروژه های سریال های کوتاه نشده است. شروع فیلم برداری این سریال در ماه آگوست خواهد بود.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید