news-background
news-background

[خبر] اسپویل ناشیانه ی داستان Game of Thrones از سوی بازیگر سریال

تابستانی که پیش رو داریم سریال Game of Thrones شروع به پخش هفتمین فصل خود خواهد کرد. طرفداران سریال از مدت ها قبل تاکنون در حال محاسبه و بررسی این هستند که چه کسانی در فصل جدید کشته شده و چه کسانی زنده می مانند تا فصل هشتم را ببینند. افرادی که سازندگان قول داده اند اگر شخصیت شان تا فصل هشتم زنده بماند، یک خالکوبی نمادین از سریال برروی بدن خود خواهند داشت.

در جدیدترین خبری که از سریال در اختیار است این طور بر می آید که به طور احتمالی، سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک بخش عمده ای از داستان فصل هفت را لو داده است و میتوان انتظار داشت که سوفی ترنر یکی از افرادیست که به خالکوبی مذکور دست خواهد یافت. در جدیدترین مصاحبه ای که بااین بازیگر به عمل آمده از وی درمورد برنامه ی کاری آینده ی او سوال شد . وی در پاسخ چنین جواب داد که:

ما در آینده ی نزدیک فیلم برداری X-Men بعدی را آغاز می کنیم. مدتی می شود که فیلم برداری فصل هفتم Game Of Thrones ب اتمام رسیده و من تا قبل از حضور در فیلمبرداری X-men باید برای چند پروژه ی دیگر آماده شوم. بعد از اتمام آن من به همراه تیم، فیلم برداری فصل هشتم را شروع خواهیم کرد.

این جمله که فیلم برداری فصل هشتم را شروع خواهیم کرد ممکن است برای او و داستان سریال گران تمام شود چرا که تائید میکند وی در فصل هفتم کشته نخواهد شد و در فصل هشتم شاهد او خواهیم بود. آثار دیگری که سوفی برای ایفای نقش در آن ها قرار داد بسته فیلم های  Berlin,I Love You و Huntsville می باشند. این احتمال هم وجود دارد که شخصیت او در فصل هفتم کشته شود و منظور او برای فصل هشتم فیلم برداری بعضی سکانس های فلش بک یا خاطرات برخی شخصیت های دیگر باشد. پیش از این نیز میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک، عمل آن هایی که داستان سریال را فاش می کنند را بچگانه قلمداد کرده بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید