news-background
news-background

[خبر] از اسپین آف Sons of Anarchy چه خبر؟

 

سریال Sons of Anarchy که در 2008 کار خود را آغاز کرد، درمدت زمان کوتاهی توانست تبدیل به یکی از محبوب ترین آثار تلویزیونی شود.سریالی که طی 6 سال و در 7 فصل، توسط شبکه ی FX تدارک دیده شد.سریال برای تمام عوامل مرتبط با آن سودمند بوده است.از یک سو باعث رونق میزان بینندگان شبکه ی FX شد و از سوی دیگر بستر ساز فعالیت های بیشتر بازیگران و عوامل خود از جمله Charlie Hunnam شد.

در خبرهای مرتبط با این سریال حدود یک سالی می شود که زمزمه های ساخته شدن اسپین آفی برای آن به گوش می رسد. اسپین آفی که تمرکز خود را برروی توضیح و شرح و بسط دادن داستان گروه مایانز نهاده است. ماجرای این سریال بعد از اتفاقات فصل نهای SoA روایت می شود.

درتاره ترین خبر پایگاه اطلاع رسانی Deadline آمده که بازیگر سریال Battlestar Galactica یعنی ادوارد جیمز الموس امروز به تیم بازیگری سریال پیوسته است. این سریال علاوه بر تعریف داستان های بیشتری از مایانز، قرار است برروی شخصیت EZ Reyes تمرکز نماید.شخصیتی که گفته می شود Edward Olmos به جای پدر این شخص، فلیپه ایفای نقش نماید. در توضیح شخصیت این شخص در داستان آمده که سعی به مخفی کردن گذشته ی ناگوار خود داشته و تلاش می کند فرزندانی را تربیت کند که قانون مدار بوده و خلافکار نباشند. شاید نوبت آن رسیده که بیشتر در زمان SoA به عقب سفر کنیم و شاهد ناگفته هایی باشیم که در سریال اصلی فرصت پرداختن به آن ها برای عوامل سازنده مهیا نبوده است. انتظار می رود که کرت ساتر، خالق سریال SoA نویسندگی و کارگردانی اپیزود اول این سریال را برعهده داشته باشد و دراین راه Elgin James وی را در امر تهیه کنندگی یاری خواهد داد.

Olmos به عنوان اولین بازیگر تائید شده برای سریال به تیم سازنده پیوسته است. اگر عنوان مایانز سریال موفقی باشد، احتمال این که فصل های بیشتری از آن را مشاهده کنیم بسیار خواهد بود اما در صورت عدم کسب رضایت مخاطبین و میزان پایین ببینده ها به نفع شبکه است که دست از بهره وری اقتصادی از سریال موفق خود بردارد و یاد و خاطرات آن را برای مخاطبان خود خراب نکند. کرت ساتر اما معتقد است که داستان موتور سواران وی هنوز به اتمام نرسیده است.او بعد از ساخت داستان مرتبط با گروه پسران هرج و مرج، تمایل خود را برای ساخت داستان گروه مایانز اعلام نموده و پس از آن دوست دارد یک مینی سریال از وقایع موتور سواران بسازد. چهارمین ایده ی وی در رابطه با موتور سواران هنوز کشف نشده است و کسی از چگونگی آن خبر ندارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید