news-background
news-background

[خبر] احتمال انتشار نسخه ی سیاه و سفید از فیلم Logan وجود دارد

فردا، سوم مارس میلادی، جدید ترین نسخه ی سری Wolverine تحت عنوان Logan اکران خود را آغاز می کند.در ماه های اخیر کلیپ ها و تصاویر بسیاری از این عنوان در فضای مجازی منتشر شده اند. کارگردان اثر، James Mangold نیز ماه گذشته علاوه بر انتشار تریلری از فیلم نسخه ی سیاه و سفیدی از آن را نیز منتشر نمود.داستان فیلم در 2029 اتفاق می افتد. زمانی که 25 سال است موجود فرا انسانی تازه ای برروی زمین پدیدار نشده است. James Howlett که همگان او را با لفظ Logan یا Wolverine می شناسند تا جایی که امکانش بوده خود را از اجتماع دور کرده و در تنهایی به سر می برد. این دست مایه ی جدید ترین نسخه ی سری فیلم های X-Men می باشد که دارای رده بندی سنی بزرگسال بوده و از اطلاعات به دست آمده پیداست که فیلمی مملو از خشونت و خون ریزی خواهد بود. تحلیل گران باکس آفیس بیان داشته اند که این فیلم در اولین هفته ی اکران خود به فروش بالای 170 میلیون دلار  دست خواهد یافت و با در نظرگرفتن بودجه ی 120 میلیون دلاری، می توان چنین برداشت کرد که فیلم در هفته ی اول علاوه بر جبران هزینه ی ساخت خود، به 50 میلیون سود خالص دست خواهد یافت.

در جدیدترین خبر به دست آمده از این فیلم متوجه شدیم که احتمال ساخت نسخه ی سیاه و سفید از آن وجود دارد. یکی از هواداران فیلم توئیتی را به سازنده ی فیلم فرستاده و از او پرسیده که آیا احتمال ساخت نسخه ای سیاه و سفید از Logan وجود دارد یا خیر. متن توئیت این شخص بدین شرح است:

 خطاب به James Mangold ، لطفاً نسخه ی سیاه و سفیدی از Logan را منتشر کنید. من در زندگی ام به آن نیاز دارم.

 در ادامه جواب کارگردان اثر را می بینیم که گفته در حال کار برروی آن هستیم.پیش از این استودیوی برادران وارنر فیلم Mad Max : Fury Road جورج میلر را بصورت سیاه و سفید منتشر کرده بود. اتفاقی که اگر برای لوگان نیز رخ دهد بدون شک تجربه ی لذت بخشی برای هواداران آن خواهد بود. سبکی که کاملاً متناسب با حال و هوای فیلم است. فیلم با وجود این که در ژانر اکشن و مدرن ساخته می شود، پتانسیل منتشر شدن در کالبد سیاه و سفید را نیز دارد و باعث می شود جلوه ای وسترن و نوآر به خود بگیرد. اتفاقی که باعث می شود فیلم مذکور به راحتی از تمام آثار ساخته شده از روی کامیک بوک ها متمایز بوده و نگاهی جدید به دنیای مارول بیفکند. بدون شک تماشای فیلمی با خشونت Logan در اتمسفری سیاه و سفید برای هواداران دنیای Wolverine خوشایند خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید