news-background
news-background

[خبر] آیا بن افلک از ایفای نقش بتمن کناره گیری خواهد کرد؟

 

نسخه جدید فیلم بتمن تا کنون شایعات زیادی را به دنبال داشته است. اگر چه تاریخ اکران اصلی این فیلم توسط «کمپانی برادران وارنر» اعلام نشده است. انتظار می‌رفت فیلم همان رویه قبلی را به همراه «بن افلک» پیش بگیرد، یعنی همان روشی که در فیلم قبلی بتمن با عنوان «بتمن در مقابل سوپرمن : طلوع عدالت» با آن روبه رو بودیم. اما به نظر می‌رسد که رویه فیلم تا حدود زیادی تغییر یافته باشد.

به تازگی بن افلک عنوان کرده که دیگر نمی‌خواهد کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد و «مت ریوز» جانشین احتمالی او خواهد بود. او علت جدا شدنش از کارگردانی فیلم را مشغله زیاد برای نوشتن فیلمنامه عنوان کرده بود.

در آخرین قسمت برنامه (Collider Movie Talk) میزبان جان کامپا گفت که از سه منبع جداگانه درگیر با کمپانی برادران وارنر شنیده است که بن افلک قصد دارد نقشش در فیلم بتمن را رها کند.

او در ادامه می‌گوید منابع او گفته اند که بن افلک در حال گفتگو با برادران وارنر است، او در حال مذاکره برای قراردادش است و اگر این کار به موقع انجام نپذیرد احتمالا همکاری او کنسل خواهد شد. قطعا خروج بن افلک از کمپانی برادران وارنر ضرر بزرگی به این شرکت خواهد زد.

گزارش های پیشین نیز به احتمال خروج او از این پروژه اشاره دارد، هرچند که پشت صحنه فیلم قبلی جوی آرام و خوب داشته است.

البته این اطلاعات بیشتر در حد یک شایعه است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که این شایعات قابل اعتماد باشند، اما با توجه به خروج ناگهانی بن افلک از پروژه کارگردانی، این اتفاق نیز دور از دسترس نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید