news-background
news-background

خبرهای ناراحت کننده درباره "The Last of Us"

این اولین باری نیست که شرکت های سازنده فیلم از روی یک فرانچایز یا بازی موفق قصد ساختن فیلمی را دارند و درباره بازی "The Last of Us" باید گفت این بازی واقعا حق داشتن یک فیلم را در کنار بازی خارق العاده و موفق خود دارد.بازی ای که صحنه های احساسی ان در کنار هیجاناتش ان را به یکی از برترین ها تبدیل کرده بود. در سال 2014 کمپانی "ناتی داگ"  اعلام کرد که فیلمی بر اساس بازی "آخرین ما" (The Last of Us) ساخته خواهد شد. قرار بود این فیلم با فیلم‌نامه‌ای به نوشته «نیل دراکمن» به اکران سینماها در بیاید و چندی از بازیگران بسیار معروف حال حاضر هالیوود نیز در آن به ایفای نقش بپردازند. از جمله این بازیگران می‌توان به "مایسی ویلیامز"  بازیگر نقش آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت اشاره کرد. حال اخبار جدیدی از پیشبرد این فیلم به گوش میرسد.در مصاحبه ای که نیل دراکمن (نویسنده و کارگردان بازی) با سایت IGN  انجام داده است،اخبار نا امید کننده ای را منتشر کرده  و اینگونه به نظر میرسد که  ناتی داگ به کل ساخت فیلم را فراموش کرده است.دراکمن طی مصاحبه‌ای که با سایت IGN اینگونه میگوید:
ساخت این فیلم‌ها به نحوی طلسم شده است. حدود یک سال و نیم از زمان اعلام ساخت آن گذشته ولی هنوز هیچ قدمی برای ساخت آن برداشته نشده. هر مدت یک‌بار مسئولان سونی پیش ما می‌آیند و دورنمایی از فیلم‌نامه را برای ما توضیح می‌دهند. ما نیز به آنها میگوییم که چه چیزی خوب است و چه چیزی بد. در حال حاضر ما در این مرحله هستیم. آخرین خبرهایی که به گوش من رسیده، این است که آنها نویسنده جدیدی را به خدمت گرفته‌اند اما از آن موقع چیزی ندیده‌ایم.
با تمام این گفته هنوز خبر رسمی از اکران نشدن فیلم در تاریخ مذکور در سال 2017 ارائه نشده است و امکان دارد سونی بوسیله تیم دیگری به اماده سازی این فیلم میپردازد. (قابلیت جدید در سایت 30nama اضافه شده است. این قابلیت جدید تماشای آنلاین فیلم‌های روز دنیای سینمای جهان است.)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید