news-background
news-background

سریالی جدید از شبکه بی بی سی وان، با بازی بندیکت کامبربچ

 

بندیکت کامبربچ (Bandict Cumberbatch) با شبکه بی بی سی وان برای رمانی از ایوان مک ایوان با نام «کودک در زمان »که در سال 1987 برنده جوایزی شده است اعلام همکاری کرد. کمبریج در تولید ویژه این شبکه که برنامه ای 90 دقیقه ای است و توسط استفن بوتچارت نوشته شده، نقش آفرینی خواهد کرد.

بر طبق اطلاعات اولین جلسه از سخنان پیرامون سریال «پاین وود تلویژن» و «سانی مارچ تی وی» (که زیر نظر کمبریج است) «کودک در زمان » را برای بی بی سی وان به وسیله استدیو کانال خواهد ساخت و فروش آن در سراسر جهان خواهد بود.

کامبربچ که چهار فصل از سریال موفق «شرلوک» را در کارنامه خود برای بی بی سی وان دارد، در نقش استفان لویز، یک نویسنده موفق کتاب کودک که دخترش به ناگاه ناپدید شده است ظاهر می‌شود، او دچار ماجراجویی عاشقانه و دلخراش، در پی از دست دادن دخترش خواهد بود.

فیلم در فضای تاریک زندگی مشترکی که بر اثر گم شدن یک کودک به وجود آمده، جریان خواهد داشت. استفان و همسرش در مسیر این غم دلخراش دچار درگیری هایی شده و سعی در مبارزه با غم و اندوه خود دارند. این مسئله ادامه دارد تا زمانی که با گذشت زمان تعادل خود را باز می‌یابند و با طلوع سطح اندکی از امید سعی در حل ماجرا و پیروزی بر این تراژدی دارند.

این رمان یکی از کارهای مهم و معروف مک ایوان است. رمان برنده جایزه وایت برد در سال 1987 شده است. یکی از نقش های مهم کمبریج نیز از کارهای مک ایوان بوده است.

بوتچارت برای «پنج دختر و آخرین پادشاهی » شناخته شده است، جولیان فارینو نیز کارگردانی این کار را عهده دار خواهد بود.

کامبربچ در این باره گفت:
درباره ی استفان بوتچارت هیجان زده هستیم. جولیان فارینو کارگردانی است که به ارائه حقایق عاطفی شهرتی به سزا دارد. من بسیار هیجان زده هستم که کودک در زمان اولین کار سریالی سانی مارچ تی وی خواهد بود.

کارگردانی خلاق پین وود تلویژن، هلن گرگوری اضافه کرد:

من خوشحالم که بازنویسی زیبای استفن از رمان کودک در زمان را با کارگردانی جولیان فارینو و بازی بندیکت وارد تلوزیون خواهم کرد.

مک ایوان عنوان می‌کند که بسیار خوشحال است که رمانش در دستان چنین تیم قوی و خلاقی قرار گرفته است.

من به یاد می‌آورم که بندیکت نقش بسیار درخشان و کلیدی در فیلم «اقتباس از کفاره» داشته است. بار دیگر باعث افتخار خواهد بود که او در سریال کودک در زمان نقش آفرینی کند.

حقوق توزیع این سریال متعلق به استدیو کانال خواهد بود که ، ماه آوریل گذشته سهمی در سانی مارچ به دست آورده است. رولا بائر، مدیر عامل شرکت استدیو کانال، مجوز پخش و توزیع محصولات در آمریکا را نیز بر عهده دارد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید