news-background
news-background

خالق Peaky Blinders: یک فیلم پایان‌بخش سریال خواهد بود

«استیون نایت» خالق «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) و بی‌بی‌سی دوشنبه ۱۸ ژانویه تأیید کردند که این سریال درام گانگستری با فصل ششم به پایان می‌رسد و سپس داستانش «به شکل دیگری» ادامه پیدا می‌کند. او امروز سه‌شنبه توضیحات بیشتری ارائه کرده است: «کووید برنامه‌های ما را تغییر داد. اما می‌توانم به شما بگویم که از ابتدا برنامه‌ی من این بود که پیکی را با یک فیلم به پایان برسانم. این اتفاقی است که رخ خواهد داد.»

تولید یک فیلم برای «پیکی بلایندرز» از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود. نایت پیش‌تر گفته بود که این سریال «مثل جانوری است که نمی‌میرد.» تاکنون کتاب و یک بازی ویدیویی بر اساس «پیکی بلایندرز» به بازار آمده و نایت حتی به تولید نسخه‌ی باله اسپین‌آف و یک نمایش موزیکال نزدیک شده است.

نایت برای تولید فصل هفتم سریال ابراز تمایل کرده بود، اما پاندمی سبب شد که حتی فصل ششم با چندین ماه تأخیر ساخته شود. فیلمبرداری اپیزودهای جدید فصل ششم از روز گذشته آغاز شد.

«کارین مندباک» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال می‌گوید: «فصل پایانی «پیکی بلایندرز» دوست‌داشتنی ما بهترین فصل آن خواهد بود. مهارت مثال‌زدنی استیو در پیش‌گویی رویدادهای دنیا با توانایی او در تبدیل کردن «تامی شلبی» به ماندگارترین شخصیت دوران ما همخوانی دارد.»

فصل پنجم سریال پربیننده‌ترین فصل روایت داستان خانواده‌ی شلبی بوده است. فصل پنجم با بحران اقتصادی سال ۱۹۲۹ آغاز و «تامی شلبی» به عضویت پارلمان درآمد. وقتی که یک فاشیست به نام «اسوالد موسلی» با بازی «سم کلافلین» در مقابل شلبی‌ها قرار می‌گیرد، تامی متوجه می‌شود که واکنش او نه فقط آینده خانواده‌اش، بلکه آینده‌ی بریتانیا را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نایت پیش‌تر گفته بود که قصد داشته سریال را در هفت فصل و در ابتدای وقوع جنگ جهانی دوم به پایان برساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۱۵

خیلی واضحه که دوست داشتن فصل هفتم رو هم بسازن اما نتونستن به توافق برسن برای همین به فیلم قانع شدن

نمایش اسپویل