news-background
news-background

خالق Mr. Robot دو سریال جدید برای شبکه ABC می‌سازد

«سم اسماعیل» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی «آقای ربات» (دانلود سریال Mr. Robot با لینک مستقیم) شبکه‌ی USA در حال توسعه‌ی سریال‌های جدید برای شبکه‌های دیگر است. او اخیراً «بازگشت به خانه» (Homecoming) با بازی «جولیا رابرتس» را برای آمازون ساخته اما برای تولید سریال‌های بعدی خود با ABC همکاری می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ورایتی» گزارش داده است که اسماعیل برای تولید دو سریال درام جدید با ABC قرارداد بسته. یکی از این سریال‌ها به نویسندگی و کارگردانی او «عمل مجرمانه» (Acts of Crime) نام دارد. این سریال سفارش ساخت دریافت کرده و گفته می‌شود در ژانر جنایی نوآوری‌هایی خواهد داشت. عنوان سریال دوم هنوز مشخص نیست اما سفارش تولید یک اپیزود آزمایشی را دریافت کرده است. میزان مشارکت اسماعیل در این پروژه هنوز نامشخص است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

اسماعیل پس از «آقای ربات» و «بازگشت به خانه» که فصل دوم آن امسال پخش شد، در تولید «برایرپچ» (Briarpatch) به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی مشارکت کرد. این سریال با بازی «رزاریو داسن» پس از یک فصل از سوی شبکه‌ی USA کنسل شد. اسماعیل سریال کوتاه دیگری برای شبکه‌ی Peacock و ریبوت «بتل‌استار گالکتیکا» (Battlestar Galactica) را هم در حال توسعه دارد.

علاوه بر این، اسماعیل دو پروژه‌ی دیگر با همکاری «جولیا رابرتس» تولید می‌کند. یکی از آن‌ها یک سریال درام تحت عنوان «شعله‌ور» (Gaslit) برای آمازون است که بازیگرانی چون «آرمی همر»، «شان پن» و «جوئل اجرتون» در آن ایفای نقش کرده‌اند. پروژه‌ی دوم نیز تریلری برای نت‌فلیکس با بازی رابرتس و «دنزل واشینگتن» خواهد بود.

تاریخ پخش سریال‌های اسماعیل برای ABC هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۱

ایول?

نمایش اسپویل