news-background
news-background

خالق سریال Black Mirror با همکاری نت‌فلیکس و «هیو گرنت» یک مستندنما در مورد سال ۲۰۲۰ می‌سازد

«چارلی بروکر» خالق سریال «آینه سیاه» (Black Mirror) برای سال سیاه ۲۰۲۰ یک مستندنما (ماکیومنتری) می‌سازد. این عنوان همچون اپیزودهای اخیر «آینه سیاه» از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در مورد این مستندنما جزئیاتی فاش نشده، اما «هیو گرنت» در مصاحبه «نیویورک تایمز» وعده داده است که در این پروژه همکاری می‌کند. گرنت می‌گوید: «چارلی بروکر مستندنمایی در مورد سال ۲۰۲۰ نوشته است. برای نت‌فلیکس ساخته می‌شود.» او در خصوص نقش خود اضافه می‌کند: «یک تاریخدان است که با او در مورد سال ۲۰۲۰ مصاحبه می‌شود. راستش شخصیت زننده‌ای است! اما از کلاه‌گیس من خوشتان خواهد آمد.»

فصل اول «آینه سیاه» بروکر در سال ۲۰۱۵ از شبکه‌ی بریتانیایی Channel 4 پخش شد اما اپیزودهای فصل پنجم آن از نت‌فلیکس روی ایر رفتند. در این فصل که همچون گذشته طنزی تلخ داشت و جامعه‌ی مدرن و تکنولوژی را نقد می‌کرد، «آنتونی مکی»، «مایلی سایرس»، «تافر گریس»، «اندرو اسکات» و بسیاری دیگر نقش‌آفرینی کردند. بروکر که از مدت‌ها قبل فرهنگ را هجو می‌کند و سابقه‌ی نویسندگی در گاردین را دارد، با «آینه سیاه» پنج جایزه‌ی امی را کسب کرده است.

اپیزود پایانی سریال «درماندگی» (The Undoing) شبکه‌ی HBO با بازی گرنت و «نیکل کیدمن» یکشنبه شب گذشته روی ایر رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید