news-background
news-background

خالق سریال Black Mirror: فصل ششم را نمی‌سازیم چون دنیا به اندازه‌ کافی خفقان‌آور است

«چارلی بروکر» در روزهای قرنطینه وقت خود را صرف نوشتن متن‌هایی می‌کند که مثل «آینه‌ی سیاه» تلخ نیست.

سریال «آینه‌ی سیاه» (دانلود سریال Black Mirror با لینک مستقیم) یکی از جنجالی‌ترین سریال‌های نت‌فلیکس است اما آیا دنیایی مصیبت‌زده از یک پاندمی هنوز هم به یک سریال آنتولوژی علمی-تخیلی که اصالت وجود را زیر سؤال می‌برد نیاز دارد؟ «چارلی بروکر» خالق سریال «آینه‌ی سیاه» این‌طور فکر نمی‌کند. او به تازگی در مصاحبه با «ریدیو تایمز» از فصل ششم سریال گفته است. نشریه می‌نویسد بروکر مطمئن نیست که مخاطبین در حال حاضر تاب تحمل یک فصل دیگر از سریال را داشته باشند. فصل پنجم «آینه‌ی سیاه» تابستان سال ۲۰۱۹ پخش شد و اپیزودهای جدیدش معمولاً بیش از یک سال بعد از پخش فصل قبل روی ایر می‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بروکر می‌گوید: «سرم به کارهایی گرم است. نمی‌دانم می‌توانم از کارهایی که کرده‌ام یا نکرده‌ام حرف بزنم یا نه. در حال حاضر، نمی‌دانم که آیا تحملی برای داستان‌هایی که فروپاشی جوامع را روایت می‌کند وجود دارد یا نه، بنابراین بر روی هیچ‌یک از آن [اپیزودهای «آینه‌ی سیاه»] کار نمی‌کنم. علاقه‌ دارم توان طنزنویسی خودم را دوباره بسنجم، این است که به سراغ نوشتن متن‌هایی رفته‌ام که خودم را به خنده بیندازد.»

در طول پنج فصل «آینه‌ی سیاه» بازیگران شناخته‌شده‌ای مانند «آنتونی مکی»، «مایلی سایرس» و «برایس دالاس هاوارد» به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اخیر با توجه به اینکه ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شده امکان رقابت در امی ۲۰۲۰ را خواهد داشت. این سریال تاکنون سه سال متوالی برنده‌ی امی بهترین فیلم تلویزیونی شده و امسال با اپیزود «تکه‌ها» (Smithereens) با بازی «اندرو اسکات» برای امی رقابت می‌کند. نت‌فلیکس برای ثبت این اپیزود در رقابت باید رسماً از آکادمی تلویزیونی امی درخواست می‌کرد چرا که مدت آن ۷۰ دقیقه و ۵ دقیقه کمتر از محدودیت مشخص شده برای فیلم‌های تلویزیونی بود، هرچند پذیرفته شدن این اپیزود اعتراضاتی را هم در پی داشت.

فصل اول «آینه‌ی سیاه» در سال ۲۰۱۱ از شبکه‌ی Channel 4 بریتانیا پخش شد و بروکر از آن زمان تا به حال در کنار «آنابل جونز» به نویسندگی مجموعه ادامه می‌دهد. او سال گذشته در مصاحبه با «دیجیتال اسپای» در مورد آینده‌ی سریال گفته بود: «فکر نمی‌کنم چیزی برای ما مانع ایجاد کند. می‌توانیم داستان‌های آنتولوژی، داستان‌های ادامه‌دار و اسپین‌آف تولید کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴

نههههههههههههههههه

نمایش اسپویل
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۴۱

خوب کاری می کنید. فصل آخری که ساختید انقدر مزخرف بود که حتی قابل دیدن هم نبود. کلا ولش کنید نسازید بگذارید با خاطرات خوب 4 فصل اول خوش باشیم.

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۳۵

پس یه مدت فاصله میگیریم از سریال دارک خوب.

نمایش اسپویل