news-background
news-background

خالق American Idol برای کشف استعدادهای جدید به اپلیکیشن «تیک‌تاک» رو ‌آورد

«سایمون فولر» که مسابقه‌ی «الگوی آمریکایی» (دانلود سریال American Idol با لینک مستقیم) را خلق و گروه «اسپایس گرلز» (Spice Girls) را پایه‌گذاری کرده، برای کشف استعدادهای جدید با «تیک‌تاک» همکاری می‌کند. علاقه‌مندان به زودی می‌توانند به روشی مدرن‌تر و از طریق اپلیکیشن «تیک‌تاک» تست خوانندگی دهند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فولر می‌گوید با این فرایند ممکن است یکی از بهترین گروه‌های پاپ تاریخ تشکیل شود:‌ ««تیک‌تاک» خود-بیانگری و خلاقیت ایجاد و در دل میلیون‌ها کاربر پرشور جا باز کرد.» او اضافه می‌کند:‌ «نسل بعدی ستارگان پاپ مشتاقانه از این پلتفرم‌ استقبال کرده‌اند. با همکاری مخاطبین «تیک‌تاک»، گروهی از هنرمندان بی‌نظیر را در کنار هم قرار خواهم داد تا نسل جدید هواداری پاپ شکل بگیرد. ممکن است بهترین گروه پاپ تاریخ تشکیل شود تا در تمامی پلتفرم‌ها پیشرفت‌ کنند و استعداد و انرژی مثبت خود را با جهان به اشتراک بگذارند.»

ترانه‌ی «وحشی» (Savage) «مگان دی استالین» و بسیاری دیگر از ترک‌های موسیقی در این پلتفرم به شهرت رسیدند و به صورت گسترده به اشتراک گذاشته شدند. چالش‌های رقص «تیک‌تاک» نیز ترانه‌های ستارگانی چون «جنیفر لوپز» و «جاستین بیبر» را دوباره در فضای آنلاین به سر زبان‌ها انداخته.

«کوین مایر» مدیر عامل کمپانی می‌گوید:‌ «ما به همراه «سایمون فولر» این امکان را داریم که ستارگان بعدی را کشف کنیم، کسانی که بسیاری از آن‌ها امروز در «تیک‌تاک» حضور دارند و به این فرصت را در اختیارشان قرار دهیم که به یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شوند.»

این درحالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به کمپانی‌ها ۴۵ روز فرصت داده تا همکاری خود با این اپلیکیشن چینی را متوقف کنند. اخیراً گزارش شد که مایکروسافت در حال مذاکره با «تیک‌تاک» است تا اپلیکیشن را خریداری کرده و از ممنوع شدنش در ایالات متحده توسط ترامپ جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید