news-background
news-background

خالق سریال انیمیشن Harley Quinn می‌گوید دی‌سی با نمایش صحنه جنسی میان Batman و Catwoman مخالفت کرده است

 

خالق سریال انیمیشن «هارلی کویین» می‌گوید دی‌سی معتقد است: «قهرمان‌ها از این کارها نمی‌کنند.»

 

دو فصل ابتدایی سریال انیمیشن «هارلی کویین» (Harley Quinn) با تحسین منتقدین و هواداران همراه بوده و با انتشار فصل سوم از اچ‌بی‌او مکس، این محبوبیت حتی بیشتر خواهد شد. در این سریال خشونت و گرایش جنسی شخصیت‌ها به گونه‌ای نمایش داده شده که در اغلب سریال‌ها و فیلم‌های اقتباس شده از کتاب‌های کامیک بی‌سابقه است. با این حال، دی‌سی حد و مرزی برای خود تعیین کرده و سعی می‌کند از آن فراتر نرود. «جاستین هالپرن» یکی از خالقان مجموعه «هارلی کویین» در مصاحبه جدیدی با «ورایتی» فاش می‌کند که دی‌سی با یک صحنه جنسی میان «بتمن» و «کت‌وومن» در فصل سوم مخالفت کرده است.

هالپرن می‌گوید: «امکان استفاده از شخصیت‌هایی که آن‌ها را شرور می‌دانند به‌شدت رضایت‌بخش و رهایی‌بخش است چون آزادی عمل بسیار بیشتری پیدا می‌کنید. نمونه کاملش در فصل سوم «هارلی کویین» روی می‌دهد وقتی که «بتمن» با «کت‌وومن» رابطه جنسی برقرار می‌کند. اما دی‌سی می‌گفت: «نباید این کار را انجام دهی. اصلاً نمی‌توانی این کار را انجام دهی.» می‌گفتند: «قهرمان‌ها از این کارها نمی‌کنند.» ما می‌گفتیم: «منظورتان این است که قهرمان‌ها عشاقی خودخواهند؟» جواب می‌دادند: «نه، موضوع این است که ما اسباب بازی این قهرمان‌ها را می‌فروشیم. اگر با کسی رابطه جنسی داشته باشد فروش اسباب بازی‌اش سخت می‌شود.»»

«ورایتی» برای روشن‌تر شدن این ادعا می‌نویسد: «هم هالپرن و هم [پاتریک] شوماکر [دیگر خالق سریال] می‌گویند کمپانی دی‌سی به‌شدت از سریال آن‌ها حمایت می‌کنند و چندین بار اجازه داده‌اند محدودیت‌ها را از بین ببرند. با این وجود، باید دید رابطه میان بتمن و کت‌وومن روی تخت خواب در فصل سوم نمایش داده خواهد شد یا اینکه به بوسه بسنده شده است.»

دو فصل اول «هارلی کویین» از شبکه دی‌سی یونیورس روی ایر رفت، اما فصل سوم راهی شبکه اچ‌بی‌او مکس وارنرمیدیا خواهد شد. در این سریال «کیلی کوئوکو» در نقش «هارلی کویین» صداپیشگی می‌کند، «لیک بل» در نقش «پویزن آیوی»، «آلن تودیک» در نقش «جوکر».

تاریخ پخش فصل سوم «هارلی کویین» اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵

??

نمایش اسپویل
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶

ولی سکانس جنسی پویزن آیوی و هارلی کوئین هیچ عیبی نداره :)))

نمایش اسپویل