news-background
news-background

تأکید مجدد خالق سریال‌های Hill House و Bly Manor: برنامه‌ای برای فصل جدید وجود ندارد

«مایک فلنگان» به هواداران می‌گوید «هرگز نگویید هرگز» اما در عین حال یادآور شده که به تا چند سال آینده به پروژه‌های دیگر متعهد می‌ماند.

 

«مایک فلنگان» خالق و کارگردان سریال پربیننده‌ی «تسخیرشدگی» نت‌فلیکس مجدداً تأکید کرد که پس از «تسخیرشدگی کاخ هیل» (The Haunting of Hill House) و «تسخیرشدگی عمارت بلای» (The Haunting of Bly Manor) برنامه‌ای برای تولید فصل سوم ندارد. او در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران باید منتظر فصل جدید باشند گفت: «در حال حاضر برنامه‌ای برای بخش‌های بیشتر وجود ندارد.»

فنگان اضافه می‌کند: «البته هرگز نگویید هرگز، اما در حال حاضر ما بر روی برنامه‌ی کاملی از پروژه‌های [کمپانی] «اینترپید» برای سال ۲۰۲۱ و پس از آن تمرکز کرده‌ایم. اگر تغییری در برنامه‌ها ایجاد شود قطعاً همه را در جریان قرار می‌دهیم.»

«اینترپید پیکچرز» کمپانی فیلمسازی فلنگان است که به تازگی فیلمبرداری سریال ترسناک جدیدی به نام «عشاء ربانی نیمه‌شب» (Midnight Mass) را به پایان برده است. فنگان و گروهش به جای تولید فصل‌های بیشتری برای «تسخیرشدگی»، سریال اریجینال «عشاء ربانی نیمه‌شب» را در قالب هفت اپیزود به تولید رساندند. داستان این سریال در مورد ورود یک کشیش مرموز به یک شهر دورافتاده و رویدادهای رعب‌آوری است که در پی می‌آید. فلنگان علاوه بر این باید اقتباس سینمایی از رمان «احیا» (Revival) «استیون کینگ» را هم کارگردانی کند.

«ویکتوریا پدرتی» بازیگر «عمارت بلای» هم در ماه اکتبر به «رپ» گفته بود که در مورد آینده‌ی سریال چیزی نمی‌داند. «الیور جکسون کوئن» اضافه کرده بود که به نظر او اگر از «عمارت بلای» استقبال به عمل آمد آنگاه مذاکره برای تولید اپیزودهای جدید آغاز خواهد شد. «عمارت بلای» در ماه اکتبر در صدر فهرست پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار گرفت.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید