news-background
news-background

[ویدیو]: حمله پلیس به «جان کیوسک»: «نیویورک مثل صحنه‌های فیلم «جوکر» شده»

«جان کیوسک» با انتشار یک ویدیوی کوتاه از شورش‌های شیکاگو مدعی شد که یک مأمور پلیس با باتون به دوچرخه‌ی او حمله کرده و کوشیده جلوی فیلمبرداری او را بگیرد. او به معترضین ایالت ایلینوی پیوسته که پس از مرگ «جورج فلوید» به خیابان‌ها آمده بودند تا اعتراض خود را نسبت به بی‌عملی دولت نشان دهند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کیوسک در حال فیلمبرداری از یک خودرویی بود که در شعله‌های آتش می‌سوخت وقتی که یک مأمور پلیس به او نزدیک می‌شود و می‌خواهد محل را ترک کند: «از اینجا برو! حرکت کن! از اینجا برو!» کیوسک ضمن انتشار این ویدیو نوشته است: «پلیس‌ها دوست نداشتند از خودروی مشتعل فیلم بگیرم برای همین با باتون به سراغ من آمدند. به دوچرخه‌ام ضربه زند. صدایش را می‌شنوید.»

کیوسک ستاره‌ی فیلم «چیزی بگو» (دانلود فیلم Say Anything با لینک مستقیم) می‌گوید مردم را به شورش دعوت نکرده و تنها در حال ضبط وقایع بوده. او در توئیت‌های دیگر اضافه می‌کند: «وضعیت آن بیرون به‌شدت به هم ریخته شده – همه‌ نگرانند، چیزهایی در حال سوختن است – اموال غارت می‌شود...»

او سپس می‌گوید به اعتقاد او شرایط وخیم‌تر خواهد شد: «بسیار تعجب خواهم کرد اگر این رویداد تا یکی دو روز آینده به انتها برسد، شاید آغازی باشد برای پایان دوران نفرت‌انگیز ترامپ – خدا را شکر.»

کیوسک با ارسال ویدیوی دیگری از محاصره‌ی یک خودروی پلیس توسط معترضین با نقل قول از صفحه‌ی غیررسمی «رابرت دنیرو» در توئیتر می‌نویسد: «شرایط شیکاگو به همین بدی است. «این صحنه‌ای از فیلم «جوکر» (دانلود فیلم Joker با لینک مستقیم) نیست... چند دقیقه پیش نیویورک است.»

شورش‌های آمریکا از مینیاپلیس آغاز شد، جایی که فلوید به شکل وحشیانه‌ای توسط به قتل رسید. از آن‌ پس بسیاری از افراد حامی جنبش‌هایی نظیر «جان سیاهان اهمیت دارد» در شهر‌های مختلف این کشور از جمله نیویورک، شیکاگو، و لس‌آنجلس دست به شورش زدند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۲۲

همه دنیا وضعیت بدیه از همه نظر ولی کشور ما چندین و چند پله بدتره

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۳۴

تو ایرانم بود فقط اینترنت نداشتیم ببینیم

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۲۱

والا

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۰۷

چرخ دنده های نظام سرمایه داری چپاولگر امریکا در حال خرد شدن هستند ،به امید ازادی انسان غربی از زیر سلطه رسانه و مادیگری

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲

این حرفت بیشتر شامل حکومت خودمون میشه تا غرب! شرایط اقتصادی اینقدر افتضاحه که معلوم نیست چی بشه

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۳۶

داداش اشتباه برداشت کردی اتفاقا این شورش‌ها کار ارباب‌های سرمایه‌دار هست و برای مردم نتیجه‌ای جز تفرقه و بی‌اعتمادی بین نژاد‌ها نداره

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۳۸

این زوال "تمدن غرب" که حرفش را میزنید چه تغییری در حال شما ایجاد میکند؟! حالا که انقدر به فکر "آزادی" انسان غربی هستید، اندکی هم در مفهوم آزادگی تفکر کنید. مشخص است که متأسفانه مطالعه ‌ای هم درمورد تاریخشان ندارید! که اگر خوانده بودید چنین امیدی نداشتید. در فرهنگ شما این چنین اتفاقات نشانه‌ای بر زوال است و خب در مورد جغرافیای خودتان صدق میکند... اما در جوامع دمکراتيک این نوع اتفاقات، درنهایت، پله‌ای میشود برای رشد تفکر، انسانیت، فرهنگ و درنتیجه جامعه‌ای که در آن میتوان به واقع شاهد آزادی و آزادگی بود.

نمایش اسپویل
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ۰۲:۱۰

وقتی حرف از تمدن غرب، سرمایه داری و مدیا میزنی یادت نره که همزمان به شکلی دیگه همین پدیده ها رو ما هم باهاشون مواجهیم، چیزی که غرب و شرق نمیشناسه؛ از سرمایه داری بگیر تا سلطه مدیا توی تمام دنیا دستشو گره کرده رو خرخره آدم.

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۴۳

من هم نگفتم صبح که از خواب بلند شدید،امریکا از بین رفته است شاید نیم قرن زمان ببرد تا یک تمدن یا امپراطوری از میان برود و این تازه اول این مسیر است ،ولی آنچه مسلم است اینکه تمدن غربی رو به زوال دارد و درین مساله شکی نیست و هیچ تمدنی نمانده است که غرب بخواهد بماند .

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۰۶

نه بابا! دیگه چی??? اینجا هم دو هفته اغتشاش بود، آخرش کدوم چرخ دنده خرد شد؟؟؟ یه چیزی میگی واس خودت

نمایش اسپویل