news-background
news-background

حمله‌ی مجدد «رابرت دنیرو» به ترامپ و فاکس نیوز با الفاظ رکیک در برنامه زنده

«رابرت دنیرو» که یکشنبه شب به شبکه‌ی CNN آمده بود دو بار با الفاظ رکیک به فاکس نیوز و مخالفان عقاید ضد-رئیس جمهوری‌اش تاخت. بازیگر برنده‌ی اسکار «گاو خشمگین» در مصاحبه با «برایان استلتر» پس از حمله به ترامپ و فاکس نیوز گفت: «لعنت به آن‌ها. لعنت به آن‌ها.» در این لحظه صدایی از پشت صحنه شنیده می‌شود که حاکی از تعجب است. دنیرو خطاب به این فرد می‌گوید: «معذرت می‌خواهم.» استلتر سپس در واکنش به الفاظ رکیک دنیرو می‌گوید: «اینجا یک شبکه‌ی کابلی است، بنابراین محدودیتی وجود ندارد، اما صبح یکشنبه است [و خانواده‌ها در حال تماشا].»

دنیرو رئیس جمهور آمریکا را مانند یک گنگستر و دیوانه می‌خواند و معتقد است که توان استعفاء دادن ندارد. او می‌گوید: «قبلاً فکر نمی‌کردم دیوانه باشد، اما اکنون وقتی که او را می‌بینم جلوی هلی‌کوپتر منتظر می‌ماند تا جایی برود و همین‌طور عرق می‌ریزد و عرق می‌ریزد... این آدم نمی‌فهمد که... باید لااقل از یک نفر دستمال بخواهد یا چیزی که بتواند عرقش را خشک کند. رفتار او بسیار عجیب است.»

دنیرو در پاسخ به این پرسش که آیا به نظر او رفتار ترامپ نمایش است یا نه گفت: «به نظر من این‌گونه است. رفتار بعضی از مزدوران فاکس هم همین‌طور. چرا که من باور نمی‌کنم آن‌ها حقیقتاً این جنون را قبول داشته باشند. این آدم نباید رئیس جمهور باشد، تمام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۳۶

اسطوره بزرگ فیلم بزرگ گاو خشمگین.

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱

دقیقا نقطه مقابل ترامپه همونجوریکه ترامپ مخالفاشو محکوم میکنه با الفاظ سخیف ترامپ کسی مثل دنیرو میخواد جلوش دربیاد

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰

دنیرو آخر سر میره یه مشت میکوبه تو صورت ترامپ

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵

اسم برنامه: "Reliable Sources" ( منابع قابل اعتماد ) هممم... چطور یه بازیگر که کار خودش کلا نمایشه و انتقاد رو فقط f*ck him و f*ck them میدونه، منبع قابل اعتماد هست؟ یکی این کالیفرنیا رو ریست کنه..

نمایش اسپویل
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲

از سکوت و احترام موقع انتخاب شدن اوباما گفتی یاد این کلیپ بعد انتخاب ترامپ افتادم youtube.com/watch?v=pRx8A4Ne17w بی صبرانه منتظر راند دوم هستیم

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۴

از بس مردم و سیستم به این سلبریدی ها بها دادند، و زیر بقلشون هندونه گذاشتند، دیگه احساس خدایی بهشون دست داده. فکر می کنند اگر باید رییس جمهور موافق نیستند حتما طرف باید سر بزاره زمین بمیره چون اونها دلشون نمی خواد. اگر ذره ای انسان های مدرن و دموکراتی بودند (که ادعا می کند ولی نیستند) همچون نیمه دیگر مردم امریکا که موقع انتخاب شدن اوباما سکوت کردند و احترام گذاشتند رفتار می کردند. حالا دموکرات واقعی کیه؟ دنیرو و هالیوود که چند ساله هر روز دنبال توهین و مسخره کردن ترامپ و طرفدارانش هستند؟ یا طرف مقابلشون؟

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۳۷

من نه طرفدار ترامپ ام نه فاکس نیوز میبینم ولی اگه یه ذره خبرها رو تو اینترنت یا یوتیوب دنبال کرده باشی میفهمی که کیا فاسد هستن.

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۳

فاکس نیوز همه رو مثل خودش فاسد کرده cnn هم راه اونو پیش میره

نمایش اسپویل
۹ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۰

فقط در یک کلام باید گفت: خجالت بکش.

نمایش اسپویل