news-background
news-background

حمایت «کانی نیلیسن» از Wonder Woman 1984 در برابر انتقادات

در طول تعطیلات کریسمس گذشته از دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز» انتقادات گسترده‌ای شد.

 

دنباله‌ی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) به کارگردانی «پتی جنکینز» با انتشار از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما در طول تعطیلات کریسمس گذشته با انتقادات مختلفی مواجه شد. واکنش منفی به این فیلم برای جنکینز و برادران وارنر دور از انتظار بود چرا که قسمت اول این فیلم یکی از ستایش‌شده‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی دهه‌های اخیر و یکی از پرفروش‌ترین‌ها است. اما «کانی نیلسن» که در فیلم نقش «کویین هیپولیتا» را بازی می‌کند در مصاحبه با «دن آو گیک» معتقد است که علت انتقادها از فیلم تأخیرهای مکررش بوده.

نیلسن می‌گوید: «به نظر من پتی هنرمندی فوق‌العاده است. و اینکه فیلم شما به شکل عادی پخش نشود و بارها و بارها تاریخ اکرانش تغییر کند و این بار سنگین را بر دوش شما بگذارد که باید هزینه‌ها را به کمپانی برگردانید و شما نمی‌توانید زیرا پخش فیلم ممکن نیست، باید به‌شدت آزاردهنده بوده باشد.»

نیلسن ادامه می‌دهد: «فکر می‌کند اتفاقی که از نظر روانی رخ می‌دهد این است که بسیاری از فیلم‌هایی چون این شرایط متزلزلی پیدا می‌کنند و در معرض قضاوتی قرار می‌گیرند که در حالت عادی قرار نمی‌گرفتند. اینکه تاریخ پخش چندین بار تغییر کرد، فیلم را تحت فشاری گذاشت که سزاوارش نبود. علاوه بر این، به عنوان یک دنباله همواره با قسمت اول مقایسه می‌شد.»

«زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» ابتدا قرار بود ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ پخش شود. وارنرها سپس اکران این فیلم ابرقهرمانی را به ۵ ژوئن ۲۰۲۰ موکول کردند تا آن دقیقاً سه سال پس از قسمت اول روی پرده ببرند. اما پاندمی موجب شد که فیلم ابتدا به ۱۴ آگست ۲۰۲۰ و سپس ۲ اکتبر ۲۰۲۰ موکول شود. در نهایت برادران وارنر با ادامه‌ی پاندمی و بسته ماندن سالن‌های سینما اعلام کرد که فیلم را روز کریسمس به صورت همزمان از سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش می‌کند.

نیلسن اضافه می‌کند: «اغلب مردم عناصر مشخصی از فیلم را نقد کردند به جای اینکه فیلم را به عنوان یک اثر کلی ببینند. و به نظر من در حالت کلی، هر اتفاقی که در فیلم روی می‌دهد منطقی است. کاملاً منطقی است و فکر می‌کنم فیلم زیبایی است.»

نیلسن و «گل گدوت» بازیگر نقش «زن شگفت‌انگیز» هر دو در فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) که آن هم از HBO Max پخش شده، دیده شده‌اند. نیلسن در پایان می‌گوید: «این را در کمال احترام به نظر دیگران که ممکن است متفاوت باشد می‌گویم. هیچکس نمی‌تواند بگوید که پتی به ایده‌هایی که برای «زن شگفت‌انگیز» داشته متعهد نمانده، ایده‌ای که به نظر من به‌شدت شجاعانه و مهم است. اینکه او انتظارات از یک فیلم ابرقهرمانی را تغییر داد ممکن است خوشایند همه نباشد...»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱

فیلم کلا ضعیف بود چه ربطی به اکران داره

نمایش اسپویل