news-background
news-background

حمایت عوامل و بازیگران سریال Suits از «مگان مارکل» در مقابل اتهامات خانواده سلطنتی بریتانیا

«پاتریک جی. آدامز» همبازی «مگان مارکل» در سریال «سوتس» (Suits) به خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا را به باد انتقاد گرفت و رفتار آن با مارکل را شرم‌آور و «وقیح» خواند.

آدامز تنها یکی از عوامل سریال بود که از «دوشس ساسکس» دفاع کرده است. هفته‌ی گذشته گزارش شد که خانواده‌ی سلطنتی تحقیقات خود در مورد رفتارهای توهین‌‌آمیز مارکل با کارکنان «کاخ کنزینگتن» را آغاز کرده است. این اتهامات در حالی مطرح شد که مصاحبه‌ی مارکل و «پرنس هری» با «اپرا وینفری» در آستانه‌ی پخش از شبکه‌ی CBS قرار دارد.

آدامز در صفحه‌ی توییتر خود می‌نویسد: «من و مگان مارکل نزدیک به یک دهه را به هم در سریال «سوتس» گذرانده‌ایم. از روز اول او عضوی مشتاق، مهربان، همیار، بخشنده، شاد و حمایت‌کننده از خانواده‌ی تلویزیونی ما بود. او پس از رسیدن به شهرت، قدرت و اعتبار همان شخص باقی ماند.»

آدامز و مارکل در سریال «سوتس» که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از شبکه‌ی USA روی ایر رفت، نقش «مایک راس» و «ریچل زین» وکیل و شرکای زندگی یکدیگر را بازی کردند. آدامز علاوه بر خانوده‌ی سلطنتی، از مطبوعات بریتانیا نیز به دلیل نحوه‌ی رفتار با مارکل انتقاد می‌کند و می‌گوید خواندن گزارش‌های توهین‌آمیز و بدگویانه حالش را بد کرده است.

«آرون کورش» خالق سریال «سوتس» نیز در توییت‌های دیگری از مارکل حمایت کرده و می‌نویسد: «مگان مارکل یک هیولا نیست. او زنی قدرتمند با قلبی مهربان است که سعی می‌کند راهش را به سمت خروج از وضعیتی غیرقابل‌تصور بگشاید.»

«جان کوان» نویسنده‌ی «سوتس» می‌نویسد: «مارکل انسان نیکی است که به دنیایی غیرقابل‌تصور کشانده شده. پس از سه سال همکاری با او در دوران پیش از دوشس شدنش، من یک فرد خون‌گرم، مهربان و باملاحظه را دیدم. از وضعیت فعلی او چیزی نمی‌دانم اما من حق را به او می‌دهم.»

«آنجلا هاروی» دیگر نویسنده‌ی «سوتس» اضافه می‌کند: «من در محل فیلمبرداری سریال تورنتو وقتی مگان در سریال بازی می‌کرد حاضر بودم. آن دسته از عوامل سریال که با او کار کردند عاشقش شدند. عاشق... من حتی برای یک لحظه این ماجرای زورگویی او را باور نمی‌کنم.»

مصاحبه‌ی «مگان مارکل» و «پرنس هری» با «اپرا وینفری» یکشنبه ۷ مارس از CBS روی ایر می‌رود و انتظار می‌رود ناگفته‌های جنجالی زیادی در این گفتگو افشا شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید