news-background
news-background

حمایت «شارون آزبورن» مجری بریتانیایی از «جانی دپ» در مقابل «امبر هرد»؛ «هر دوی آن‌ها الکل مصرف می‌کرده‌اند»

«شارون آزبورن» مجری انگلیسی «آمریکا استعداد دارد» (دانلود سریال America's Got Talent با لینک مستقیم) و همسر «آزی آزبورن» خواننده انگلیسی، به نزاع «جانی دپ» و «امبر هرد» و دادگاه آن‌ها در لندن واکنش نشان داد. او به‌تازگی در برنامه‌ی «گفتگو» (The Talk) شبکه‌ی CBS گفت که هم دپ و هم هرد در این رابطه که بی‌شباهت با رابطه‌ی او با همسرش آزی نیست مقصرند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم که آن‌ها در رابطه‌ی به‌شدت آسیب‌پذیری بوده‌اند. به نظر من آن‌ها هر دو با هم رفتار بدی داشته‌اند. هرد هم به همان اندازه رفتار بدی داشته و این‌گونه نبوده که مثل یک موش کوچک در یک گوشه بایستد و ضربه بخورد، جواب دپ را داده، و به نظر من هر دوی آن‌ها الکل مصرف می‌کرده‌اند.»

آزبورن اضافه می‌کند:‌ «نمی‌دانم چه مشروبی می‌نوشیده‌اند. نمی‌دانم چه کسی دقیقاً چه می‌کرده، اما می‌دانم که هر دو مشروبات الکلی مصرف می‌کرده‌اند، و رابطه‌ی آن‌ها شکننده بوده است. من هم زمانی رابطه‌ای شبیه به این با همسرم داشتم. هر کاری می‌کرد تلافی می‌کردم.»

دپ اخیراً در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی بریتانیایی «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده بود شکست خورد. به دنبال اعلام این حکم، دپ با درخواست استودیوی برادران وارنر از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) به نویسندگی «جی. کی. رولینگ» کناره‌گیری کرد. تولید این فیلم در حال حاضر آغاز شده، اما استودیو اعلام کرد که بازیگر دیگری برای نقش «گلرت گریندل‌والد» انتخاب خواهد کرد. این فیلم در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

«شارون آزبورن» امسال در یک مستند تلویزیونی فاش کرد که آزی پس از یک مشاجره‌ی طولانی به او حمله کرده و قصد خفه کردنش را داشته است. پس از اعلام حکم دادگاه، هواداران دپ کمپین‌هایی برای تحریم فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز ۳» و «آکوامن ۲» (Aquaman 2) با بازی «امبر هرد» به راه انداختند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید