news-background
news-background

درخواست سازمان حمایت از حقوق حیوانات از کارگردان Thor 4: ثور باید گیاه‌خوار شود

«تایکا وایتیتی» اخیراً در مورد بازگشت نسخه‌ی سنگین-وزن شخصیت «ثور» در قسمت چهارم چندگانه اظهار تردید کرده بود.

یکی از ابهاماتی که متوجه فیلم «ثور: عشق و آذرخش» (دانلود فیلم Thor: Love and Thunder با لینک مستقیم) است این است که آیا نسخه‌ی چاق «خدای آذرخش» با بازی «کریس همسورث» به «دنیای سینمایی مارول» بازمی‌گردد یا نه. این شخصیت با ظاهری متفاوت در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) دیده شد و در شبکه‌های اجتماعی «ثور چاق» نام گرفت. در آن زمان بعضی از هواداران کارگردانان «آخر بازی» را به چاقی-هراسی متهم کردند چرا که  فیلم مکرراً با اضافه وزن «ثور» شوخی می‌کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وایتیتی پاییز گذشته در مصاحبه‌ای گفت که فیلمنامه‌ی «ثور: عشق و آذرخش» به پایان رسیده اما هنوز در مورد بازگشت این نسخه از شخصیت تصمیم نگرفته است. وایتیتی گفت: «این بحث همچنان در ماورل ادامه دارد. چرا که ما هنوز سعی می‌کنیم کشف کنیم چه مدت – چند ماه یا چند سال – از وقایع «آخر بازی» گذشته است.»

«بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران» (PETA) برای یافتن راه حل پیش‌قدم شده و با ارسال نامه‌ای سرگشاده به کارگردان «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) و «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) از او خواسته «ثور» را در قسمت بعدی برای کاهش وزن گیاه‌خوار نشان دهد.

«کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» نویسندگان «انتقام‌جویان: آخر بازی» از نسخه‌ی چاق ثور پس از رکورشکنی فیلم دفاع کردند. ان‌ها گفتند که اگر «ثور» را در پایان فیلم بدون اضافه وزن نشان می‌دادند روایت او غیرمنطقی از آب درمی‌آمد. مارکوس گفته بود:‌ «او از نظر عاطفی مصمم است. ما مشکل او را حل کردیم و وزن او دیگر اهمیتی نداشت. می‌دانم و درک می‌کنم که بعضی از شوخی با وزن او حساسیت نشان می‌دهند اما مشکلی که ما می‌خواستیم شخصیت درگیرش باشد و مادرش هم خاطرنشان می‌کند روانی بود. به نظر من در پایان فیلم او یک «ثور» ایده‌آل است و البته اضافه وزن هم دارد.»

فیم «ثور: عشق و آذرخش» قرار بود نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود اما ویروس کرونا موجب شد تاریخ نمایش فیلم به فوریه سال ۲۰۲۲ موکول شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید