news-background
news-background

حمایت «انتقام‌جویان» از پسر شش ساله‌ای که در مقابل حمله یک سگ به خواهرش ایستاد

«کریس اوانز» به دیگر بازیگران «انتقام‌جویان» (دانلود فیلم The Avengers با لینک مسقتیم) پیوست تا از پسر شش ساله‌ای که شجاعانه از خواهرش در برابر حمله‌ی یک سگ محافظت کرده بود تشکر کند. «بریجر واکر» اهل وایومینگ که این هفته اجازه نداد یک سگ به خواهر چهار ساله‌اش یورش ببرد می‌گوید: «اگر قرار بود یک نفر بمیرد، آن یک نفر باید من می‌بودم.» صورت پسر جراحت‌های عمیقی برداشته و بیش از ۹۰ بخیه خورده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

خویشاوندان واکر در اینستاگرام این ماجرا را به اشتراک گذاشتند و اعلام کردند که او از هواداران مارول است. این پیام به سرعت توجه «آن هاتاوی» را جلب کرد که در اینستاگرام نوشته است: «من یک انتقام‌جو نیستم، اما وقتی یک ابرقهرمان ببینم می‌شناسم. بریجر، فقط آرزو می‌کنم که ای کاش نیمی از شهامت تو را در زندگی داشتم.» هاتاوی سپس از «مارک رافلو» دعوت می‌کند که به او ملحق شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

از آن پس واکر پیام‌هایی خصوصی از طرف رافلو، «تام هالند»، «هیو جکمن»، «زکری لیوای» و «برادران روسو» دریافت کرد. اوانز نیز پیامی ویدیویی برای پسر فرستاد: «سلام بریجر، من «کاپیتان آمریکا» هستم، حالت چطور است، رفیق؟ ماجرای تو را خواندم، شنیدم که چه کار کرده‌ای. رفیق تو یک قهرمانی. کاری که تو کردی شجاعانه و فداکارانه بود و خواهرت خوش‌شانس است که برادر بزرگتری مثل تو دارد.»

اوانز سپس به واکر وعده می‌دهد که سپر «کاپیتان آمریکا» را برایش ارسال کند: «همین مردی که هستی بمان، ما به افرادی مثل تو احتیاج داریم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹

بهترین و عزیزترین و شجاع ترین برادر دنیا

نمایش اسپویل
۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۰۲:۲۱

واقعا کاش هر کدوم از ما نصف شجاعت این پسرو داشتیم و دم بازیگرا گرم که اینطوری به این پسر روحیه میدن

نمایش اسپویل