news-background
news-background

حضور همزمان «چارلز منسون» تارانتینو در سریال Mindhunter فینچر

«دیمون هریمن» بازیگر استرالیایی به زودی در دو اثر بزرگ هالیوودی نقش «چارلز منسون» قاتل بدنام آمریکایی را بازی می‌کند. پس از آنکه اعلام شد هریمان قرار است در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» نقش «چارلز منسون» را بازی کند، کلایدر روز گذشته خبر داد که این بازیگر در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» نیز در همین نقش برای «دیوید فینچر» جلوی دوربین رفته است.

درحالی‌که هریمن هنوز برای تارانتینو صحنه‌ای را بازی نکرده، اما کلایدر گزارش داده است که این بازیگر جولای گذشته در فصل دوم سریال «شکارچی ذهن» این نقش را ایفا کرده است. انتظار می‌رود شخصیت منسون در فصل دوم این سریال حضور کوتاهی داشته باشد زیرا داستان اپیزودهای این فصل در دهه ۱۹۸۰ میلادی روی می‌دهد، زمانی که این قاتل زنجیره‌ای در زندان به سر می‌برد.

فینچر پیش‌تر فاش کرده بود که فصل دوم «شکارچی ذهن» با قتل‌های کودکان در آتلانتا سر و کار دارد، رویداد هولناکی که در خلال سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ به وقوع پیوست. در آن کشتار ۲۸ کودک، نوجوان و بزرگسال سیاهپوست به قتل رسیدند. در سریال فینچر دو مأمور FBI با بازی «جاناتان گراف» و «هولت مک‌کالنی» با قاتلین زنجیره‌ای زندانی شده مصاحبه می‌کنند تا به انگیزه آنان پی برده و اگر بتوانند مانع از بروز حوادث مشابه شوند.

فصل دوم «شکارچی ذهن» در هشت اپیزود و با کارگردانی فینچر، «اندرو دومینیک» و «کارل فرانکلین» تولید شده است. فیلمبرداری سریال در تابستان گذشته نشان می‌دهد که نت‌فلیکس قسمت‌های جدید آن را تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد کرد. فصل اول این سریال اکتبر سال ۲۰۱۷ پخش شده بود.

هریمن پیش از این با ایفای نقش در سریال «جاستیفاید» شبکه FX شناخته می‌شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید