news-background
news-background

حضور جارد لتو در قسمت دوم "بلید رانر"

 

جارد لتو بازیگر و خواننده 44 ساله آمریکایی و برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برندهMTV Movie Awards برای فیلم "باشگاه خریداران دالاس" اخیرا برای حضور در قسمت دوم فیلم "بلید رانر" معرفی شده است.

این فیلم که دنباله بلید رانر 1 ساخته 1982 با کارگردانی ریدلی اسکات ، تهیه کنندگی مایک دیلی ، نویسندگی فیلیپ کی.دیک و بازیگری هریسون فورد میباشد ، در تاریخ 12 ژانویه 2018 توسط کمپانی برادران وارنر منتشر میشود. کارگردانی این فیلم برعهده دنیس ویلنو خواهد بود و از بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند میتوان به بارخاد عبدی، دیوید دستمالچیان و دیوید باتیستا اشاره کرد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

داستان قسمت اول این فیلم در مورد دکارد (هریسون فورد) بود که از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال ۲۰۱۹ ماموریت داشت که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند. تا اینکه یک گروه شبه نظامی رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند. یعنی همان شرکتی که آنها را بوجود آورده است.

دانلود قسمت اول این فیلم در این لینک

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید