news-background
news-background

حضور آدام اسکات و ایوانجلین لیلی در پروژه جدید Netflix

یک مرد چه کاری میتواند کند که زن رویاهایش مادر یک ضد مسیح است ؟ این مشکل جدید آدام اسکات در کمدی-ترسناک جدید نتفلکیس با نام "Little Evil" میباشد.

بازیگر سریال "پارک ها و تفریحات" آدام اسکات به همراه ایوانجلین لیلی بازیگر نقش کیت در سریال"گمشده" و بازیگر نقش هوپ ون داین در فیلم"Ant-Man" در پروژه جدید نتفلیکس که یک کمدی-ترسناک میباشد حضور دارند.الی کریگ کارگردان فیلم "تاکر و دیل در برابر شیطان" کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد. این پروژه بر اساس فیلم نامه ای نوشته خود الی کریگ میباشد که در مورد یک مرد به نام گری ( با بازی آدام اسکات ) است که با زنی به نام سامانتا ( با بازی ایوانجلین لیلی ) ازدواج کرده است در می یابد که احتمال داردپسر شش ساله اش ضدمسیح است ( در برخی از سیستم‌های اعتقادی مسیحی عیسی مسیح در بازگشت دومش به زمین ظاهر خواهد شد تا شخصی (موجودی) به نام ضدمسیح را نشان دهد، کسی که بزرگترین مسیح دروغین در مسیحیت است. درست همان‌طور که عیسی، ناجی و سرمشق ایده‌آل برای انسانیت است، در آخرالزمان در مقابل او شخصیت تکی و منفرد شیطان مجسم خواهد بود ).

از دیگر بازیگرانی که حضور دارند می توان به دونالد فیسون ، کریس دی الیا ، برد ویلیامز ، بریدجت اورت ، کالنسی بروان ، مارکوس ترل اسمیت ، تایلر لیبینا و اون اطلس اشاره کرد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

"Little Evil" در اصل برنامه ریزی شئه بود تا در سال 2013 توسط کمپانی یونیورسال منتشر شود اما هم اکنون به نتفلیکس انتقال داده شده است و در سال 2017 منتشر خواهد شد. فیلم برداری هفته آینده در کلیواند اوهایو آغاز خواهد شد

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید