news-background
news-background

«جی. کی. رولینگ» با وب‌سایت «هری پاتر در خانه» هواداران را سرگرم نگه می‌دارد

«جی. کی. رولینگ» نویسنده «هری پاتر» (دانلود فیلم Harry Potter با لینک مستقیم) در حین ایام قرنطینه برای کودکان، معلمان و هواداران فعالیت‌های آنلاین براساس این دنیا راه‌اندازی کرد. این وب‌سایت تحت عنوان «هری پاتر در خانه» (Harry Potter at Home) شامل مقالات خواندنی، پازل‌ و پرسشنامه‌ها و بسیاری دیگر از مطالب برای افرادی است که برای اولین بار با دینای رولینگ آشنا می‌شوند و یا از قبل با آن آشنایی دارند.

رولینگ چهارشنبه شب در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «پدر و مادرها، معلمان و پرستارانی که تلاش می‌کنند کودکان را در این ایام سرگرم نگه‌دارند کمی جادو احتیاج دارند، بنابراین بسیار خوشحالم که وب‌سایت harrypotterathome.com را راه‌اندازی می‌کنم.» بعضی از محتوای وب‌سایت رایگان و بعضی دیگر برای مشترکین ویژه است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ویروس کرونا موجب تعطیلی مدارس و محل کار شده و میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را در خانه‌های‌شان محبوس کرده است. رولینگ پیش‌تر اعلام کرده بود که محدودیت‌های کپی رایت «هری پاتر» را برداشته تا معلمان بتوانند ویدیوهایی از خودشان در حال خواندن کتاب‌های او برای دانش‌آموزان ارسال کنند.

«هری پاتر در خانه» اولین جلد از مجموعه کتاب‌های «هری پارتر» (Harry Potter and the Philosopher's Stone) را هم به صورت رایگان در اختیار هواداران قرار داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید